quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:38 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 685 2/6
⬜🟨⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
WOEHOEEE![]()
Woordle6 481 5/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟨🟩🟩⬜
🟩🟩⬜🟩🟩⬜
🟩🟩⬜🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik proef de zoete jaloezie.quote:
wat is quordlequote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:49 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
🟨⬜⬜🟩⬜ ⬜🟨⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟨⬜🟨⬜
⬜⬜🟨🟨🟨 ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩⬜🟨🟩⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨🟨⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩🟩🟨⬜ ⬜⬜⬜🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨⬜🟨⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜🟨🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨⬜🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sYmFsaWUsaW56ZXQ6bmw
Buig voor mij
Woordle in t quadrant.quote:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:49 schreef Speedfight het volgende:
🟨⬜⬜🟩⬜ ⬜🟨⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟨⬜🟨⬜
⬜⬜🟨🟨🟨 ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩⬜🟨🟩⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨🟨⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩🟩🟨⬜ ⬜⬜⬜🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨⬜🟨⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜🟨🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨⬜🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
Buig voor mij
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:19 schreef Tjacka het volgende:
ik kan niet slapen omdat ik bang ben voor de rat
@:domohetolifantje1 @:ggmm @:coco
Met dumbbells van hoeveel military press?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sterkte maat. Hopelijk helpt het.
Ik zou depri worden als ik zo'n schouderblessure oploop want m'n schouders zijn m'n sterkste punt
#Worldle #469 4/6 (100%)quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
🟨🟨🟨🟨🟨 ⬜⬜⬜⬜⬜
🟨🟩⬜⬜🟨 ⬜⬜🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩⬜⬜🟨⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟨⬜⬜🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜🟩
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟨⬜ 🟨⬜⬜🟩⬜
⬜🟨🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜🟩⬜
🟩⬜⬜⬜🟩 ⬜🟨🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟨⬜ ⬜⬜⬜🟩🟨
🟩🟨⬜⬜🟨 ⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
Geen uitdaging
Barbell overhead press (strict) is 55 kg m'n max, met dumbbells zowel zittend als staand tot nu toe max 5x22 kgquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met dumbbells van hoeveel military press?
Huh zittend zou je toch een stuk meer moeten kunnen vergeleken met staand.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Barbell overhead press (strict) is 55 kg m'n max, met dumbbells zowel zittend als staand tot nu toe max 5x22 kg
Dan eet hij.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Huh zittend zou je toch een stuk meer moeten kunnen vergeleken met staand.
Misschien wel hoor, maar heb nog niet zwaarder dan dat geprobeerd. Die 55 kg is wel m'n 1RM, met 50 doe ik 5-6 reps. Ben daarnaast ook veel meer gewend aan staand.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders inderdaad.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vind de zittende military press met dumbbells een van de fijnste voor schouders.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien wel hoor, maar heb nog niet zwaarder dan dat geprobeerd. Die 55 kg is wel m'n 1RM, met 50 doe ik 5-6 reps. Ben daarnaast ook veel meer gewend aan staand.
Is ook wel fijn ja, maar ik wil m'n barbell OHP graag naar 60 krijgen dus ik mix het wat meerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vind de zittende military press met dumbbells een van de fijnste voor schouders.
Voor mooie schouders zijn de laterale oefeningen eigenlijk des te belangrijker.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is ook wel fijn ja, maar ik wil m'n barbell OHP graag naar 60 krijgen dus ik mix het wat meer
Ik vind daar een machine ook wel relaxed voor eigenlijk, iets betere isolatie. Maar ik doe hem ook in een UB dus meestal ergens op het eind.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vind de zittende military press met dumbbells een van de fijnste voor schouders.
16 sets Lat Raises per weekquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor mooie schouders zijn de laterale oefeningen eigenlijk des te belangrijker.
We hebben hier ook zo'n machine ja, die doe ik er soms wel eens tussendoor ter afwisselingquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind daar een machine ook wel relaxed voor eigenlijk, iets betere isolatie. Maar ik doe hem ook in een UB dus meestal ergens op het eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |