Burgerplicht brotherquote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Laten we nou niet de veldwachter spelen vandaag, dirk
quote:rechtswetenschap (rechtsfilosofie) - wettelijke of morele verplichting van burgers om bijv. medeburgers die in nood verkeren te helpen of te wijzen op hun sociale verantwoordelijkheden. Burgerplicht wordt ook gezien om tijdens verkiezingen een stem uit te brengen.
IJskoud bad habibo.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je bent hier één van mijn favo's maar ik moet nu gewoon even zeggen dat je op kan flikkeren
Allemaal onzin Dirkquote:
Akkoord, jij bent vrijgevochten. Geniet van je dag.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Allemaal onzin Dirk
Je moet gewoon in de pas lopen en daar ben ik gelukkig weinig geschikt voor
Dank! Jij ook!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord, jij bent vrijgevochten. Geniet van je dag.
@Lovely snapt er niets vanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De users die hun score daar posten in plaats van hier gun ik een flinke coronaverkoudheid
En dat zonder mentionsquote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 685 6/6
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 481 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Grimmig sfeertjequote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je bent hier één van mijn favo's maar ik moet nu gewoon even zeggen dat je op kan flikkeren
Dat is liefquote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Just a little sparkle from my side
Flikker jij op met je Woordle, pisfluim.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |