Nou daar zijn ze dan te laat mee de regie ze krijgen een boze Wandaquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen zin in een boze Wanda vermoed ik.
Bescherming ivm eventuele kinderen is het niet want anders hadden ze Eunice ook uit beeld gehouden.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nou daar zijn ze dan te laat mee de regie ze krijgen een boze Wanda, Wanda heeft dat filmpje allang gehad/gezien
S1 en dan over naar S2 zekerquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, weet ik het, moet je zelf weten, het gaat op en af iig.
Het gaat erom dat ze het gewoonweg niet tonen als mensen het bed induiken met elkaarquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen zin in een boze Wanda vermoed ik.
Bescherming ivm eventuele kinderen is het niet want anders hadden ze Eunice ook uit beeld gehouden.
Wat je voorkeur heeft, stream 1 is nu gezeur en stream 2 is harde muziek met dronken mensen die denken sexy te kunnen dansen.quote:
Eeeeehhh Wanda en Japie, was genoeg te zien toen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze het gewoonweg niet tonen als mensen het bed induiken met elkaar
Ben gezwitched inmiddels... Dat Mexicaans ken ik nog van vroegerquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat je voorkeur heeft, stream 1 is nu gezeur en stream 2 is harde muziek met dronken mensen die denken sexy te kunnen dansen.
In de televisieuitzending heel erg kort jaquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eeeeehhh Wanda en Japie, was genoeg te zien toen.
Of bedoel je voor ons streamers? Dat kan kloppen ja, dat wordt dan weg gedraaid.quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze het gewoonweg niet tonen als mensen het bed induiken met elkaar
Jij wel.....quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben gezwitched inmiddels... Dat Mexicaans ken ik nog van vroeger
Ja zegt babsquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:49 schreef KinKiJan het volgende:
Liggen Jasper en Wendy samen in K1 ?
Zoe vraagt het zich af, Babs gaat het checken, Imi gaat iets pakken en Moraima is gewoon nieuwsgierig.
Filmpje: https://streamable.com/s04mcb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |