Maar hoe kan hij je opa zijn als hij homo wasquote:Op donderdag 4 mei 2023 15:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja maar die herdenken we in het geheim, die was van de verkeerde kant
Nee hoor, helemaal geen vooropgezet spel hoor.quote:De Oekraïense president Volodymyr Zelensky gaat donderdagmiddag op bezoek bij koning Willem-Alexander. Hij wordt in Den Haag ontvangen in het woonpaleis van de koning, Paleis Huis ten Bosch.
Jij hebt er kijk op. Maar wel het soort kijk waardoor het conflict nog niet meteen opgelost is.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:34 schreef Jahr00n het volgende:
opflikkeren met die boerin
die oekrainers strijden voor onze vrijheid
laten we gewoon kernbommen en f35's die kant op sturen om de russen mee weg te jagen
Mijn oma was een lesbienne, vandaar.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij je opa zijn als hij homo was
Speltip 7: weet wanneer te stoppen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:35 schreef Elan het volgende:
Ik gok dat mensen de BBB en dat door de bio-industrie gesubsidieerde kalf snel zat zijn lol
als ik de macht zou hebben was het conflict met drie dagen voorbij manquote:Op donderdag 4 mei 2023 15:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op. Maar wel het soort kijk waardoor het conflict nog niet meteen opgelost is.
Dat is speltip 9, Speltip 7 – Vertrouw niet alleen op geluksgetallenquote:Op donderdag 4 mei 2023 15:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Speltip 7: weet wanneer te stoppen.
Oh waarom?quote:
Moeilijk he. Normaal te reageren zonder meteen iemand persoonlijk aan te vallen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus het nationale beleid waar ik van walg. Stond al in m’n eerste bericht, schele.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als ik de macht zou hebben was het conflict met drie dagen voorbij man
gewoon navo die kant op en helemaal schoon vegen
Je gelooft serieus dat omdat hij op dodenherdenking komt hij nu ineens meer of wapens geld toegezegd krijgt?quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh waarom?
Zelensky had gewoon op een andere dag moeten komen in plaats van onze traditionele nationale dodenherdenking uit te komen melken om nog meer doden op de shitpile te gooien.
Maar ik denk dat dit een opzetje vanuit onze fijne regering is
Op Trump na bijna allemaal toch? Ze doen al decennia niets anders dan soevereine landen binnen vallen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want de meeste Amerikaanse presidenten zijn geen oorlog gestart?
Dus omdat jij het achterlijke idee hebt dat niemand afkeurend is jegens die oorlogen waar jij claimt heel veel om te geven, mag niemand afkeurend zijn jegens Russische aggressie? Heb je enig idee van hoe dom dat klinkt?quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:48 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Op Trump na bijna allemaal toch? Ze doen al decennia niets anders dan soevereine landen binnen vallen.
Daarom snap ik oprecht de enorme blinde vlek niet bij bijna iedereen die zelf Westers is.
En wat dacht je van ons eigen verleden? Wij leven in een enorme bubbel.
Ik weet niet waarom het dom klinkt voor jou. Misschien ligt dat aan jouzelf? Misschien moet je nog maar even wachten met dat soort kwalificaties. Hoe het begon. Waarom het begon. Ik weet het niet hoor, maar probeer je wel eens in te leven in de perceptie van de andere kant? De USA heeft Rusland al jaren omsingelt en komt steeds dichter bij hun grenzen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus omdat jij het achterlijke idee hebt dat niemand afkeurend is jegens die oorlogen waar jij claimt heel veel om te geven, mag niemand afkeurend zijn jegens Russische aggressie? Heb je enig idee van hoe dom dat klinkt?
Ja MaAr De Vs DoEt DaT oOkquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:06 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het dom klinkt voor jou. Misschien ligt dat aan jouzelf? Misschien moet je nog maar even wachten met dat soort kwalificaties. Hoe het begon. Waarom het begon. Ik weet het niet hoor, maar probeer je wel eens in te leven in de perceptie van de andere kant? De USA heeft Rusland al jaren omsingelt en komt steeds dichter bij hun grenzen.
Stukje perceptie voor jou.
Wat als de Russen dit zouden hebben gedaan decennia lang?
Ze hebben slechts een basis van belang naast meneer Assad liggen
Nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |