Zelf schoonmaken!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vastlijmen!
Onder stroom zetten!
Groot loei alarm bij aanraak laten afgaan!
Jij neurootquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:19 schreef Tegan het volgende:
Ik ben altijd van slag als de schoonmaker(s) mijn perfect gesorteerde en uitgestalde post-it's, pennen en laptop-docking omduwen. Iedere keer weer.
De poetsvrouw hier doet alleen de vloer. Verder niksquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen invloed op hoe en wanneer er wordt schoongemaakt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben weer thuis
Was helemaal gezond (somatisch) dus veilig om me weer los te laten
Nu even wachten op de apotheek. Dan de tassen uitpakken en lekker chillen
Ohja, voor thuis geldt dit ook welquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De poetsvrouw hier doet alleen de vloer. Verder niks
Thuis moet ik het zelf doenquote:
Ik bedoelde dit over mezelf thuisquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen invloed op hoe en wanneer er wordt schoongemaakt.
Goed, bijna weekendquote:
Chillen. Heel veel dutjes. Zaterdag terrasje. Huilen dat het weer zondag is. Op die volgordequote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed, bijna weekend
En bij jou? Plannen voor het lange weekend?
Eten, drinken, slapen, fietsen, geld uitgeven. In willekeurige volgorde en dat meerdere keren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Chillen. Zaterdag terrasje. Heel veel dutjes. Huilen dat het weer zondag is. Op die volgorde.
Jij?
Klinkt ook goedquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eten, drinken, slapen, fietsen, geld uitgeven. In willekeurige volgorde en dat meerdere keren.
Welke terrasje?
Ik ben niet zo bekend met de terrassen in Brabant.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt ook goed.
En dat is nog nader te bepalen. Tips in Brabant ?
Ik kom ook nooit buitenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de terrassen in Brabant.
Met wie ga je?
Veel plezier!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit buiten.
Met een vriend.
Maar je hebt wel vrienden schijnbaar:oquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit buiten.
Met een vriend.
Ik ben met jou bevriendquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel vrienden schijnbaar:o
Dus we gaan samen op het terras zitten?quote:
We hebben blijkbaar heel Brabant nog om samen te ontdekkenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus we gaan samen op het terras zitten?
We're going on an adventurequote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
We hebben blijkbaar heel Brabant nog om samen te ontdekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |