Erik zei: doe maar een lentekapsel.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:47 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy gaat met de tondeuse het haar van Erik doen (op zijn verzoek) ca 1 cm!!!
Beter als dat langere ,komt omdat hij van dat sluikse haar heeft dat maakt het altijd zo armoedig bij hemquote:
Het is hier ook vaak gezegd dat Isaac FEBO is...Klik maar op zoeken hier op FOK! en tik maar in: Isaac is FEBO....quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat Isaac geen deelnemer is ?
Wat zie die Bern eer zo nog enger uitquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
Damn, Wendy is klaar met Eric knippen en is nu met Bern bezig. Mirthe en Babs staan intussen nog steeds onder de douche!
quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
Damn, Wendy is klaar met Eric knippen en is nu met Bern bezig. Mirthe en Babs staan intussen nog steeds onder de douche!
Ja knip er een stuk af en zijn nek haren wegquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
Bern gaat toch zijn haar doneren ?quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Ja knip er een stuk af en zijn nek haren weg
Al die insinuaties doe ik niet aan mee want zoiets moet op feiten gebaseerd zijn. Er speelt zoveel achter de schermen waar wij nooit weet van zullen hebben. Wat wel duidelijk was is dat Isaac er absoluut niet uit mocht en dat GJ toen keihard in z'n poepgaatje is genomen. Maar ja tegelijk eigen schuld want als je een Plan A hebt moet je ten alle tijden kunnen switchen naar Plan B. Zoals al eerder gezegd had je namelijk enkel en alleen met een helikopter die 'eliminatieproef' kunnen volbrengen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het is hier ook vaak gezegd dat Isaac FEBO is...Klik maar op zoeken hier op FOK! en tik maar in: Isaac is FEBO....
Ik geloof er zelf niet in overigens....
Ja maar het ziet er een beetje dood uit kan best een stuk af.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bern gaat toch zijn haar doneren ?
Dat nummer toch alleen ?quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:18 schreef ledn81 het volgende:
Wendy kent Harrie Jekkers niet![]()
Hoe ken dat nou als hagenees
Gewoon laten liggen johquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:21 schreef pingu66 het volgende:
Watbligt Eunice nou weer buiten in d'r eentje in de feutushouding
Is zeer zeker een lekker nummertje! Maar zit geen mondharmonica in toch?quote:
Spelen ze Hints?quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:26 schreef pingu66 het volgende:
Eunice : ik weet het ik weet het maar.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |