Mag niet.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:37 schreef chufi het volgende:
Serieus ICE... excuus van je kids aanhalen ... dat je leiver met hun bent op zomervakantie in Croatie... Wat let je ? Vraag je 24-uur dan aan, want je ziet je kids al zo vaak ..
13 meiquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:37 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer is dat songfestival geleuter daar?
Alleen dan niet grappigquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik is kruising tussen Herman Koch (Jiskefet) en Wim de Bie...
Heel wat, ook geen idee welke dat zijnquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:41 schreef chufi het volgende:
Wat voor pillen gooit ICE door zn ijswater?
Op blote voetenquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Wendy, Mirthe, Eunice en Sasha gaan frizzle sissle doen met alles heeft een ritme
chloortabletten?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:41 schreef chufi het volgende:
Dat waren ijsblokjesquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:41 schreef chufi het volgende:
Wat een rare gedachten om dit aan bevrijdingsdag te koppelenquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:45 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff en Ice willen eliminatie morgen, maar verwachten een verdienopdracht
Jeff: "En ik snap die happy televisie hoor, maar..."
Babs: "Maar dat zou toch vet zijn? Op 'bevrijdingsdag'!"
Jeff: "Nee, er zijn te veel mensen al weg"
Babs: "En we hebben geld nodig"
Isaac: "Dat is niet wat ze willen, dat is niet het programma"
Jeff: "Nee. Wij wel maar... <soundlock>"
-
Jeff: "Ik vind het elke dag vet Bep, er hoeft van mij niet perse een dag aan gehangen"
Babs: "Nee, dat ben ik met jou eens, maar ik dacht, bevrijdingsdag dat zou wel, 1 persoon is letterlijk bevrijdt van dingen en kan naar bevrijdingsfestivals gaan, maar dat is weer te sensationeel natuurlijk."
Jeff: "Zet dat maar uit je hoofd"
quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel wat, ook geen idee welke dat zijn
Creatine vermoed ik ... ff snel gezochtquote:
Meer de letterlijke betekenis van het woord, los van wat er in NL op die dag gevierd wordt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een rare gedachten om dit aan bevrijdingsdag te koppelen
Een tikkeltje ongepast inderdaad maar tegelijk wel een begrijpelijk hersenspinselquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een rare gedachten om dit aan bevrijdingsdag te koppelen
Lekker duidelijk weer. Al weet ik wel wat je bedoeld. Je denkt nl dat Isaak een medewerker van de regie is maar dat denkt niet iedereen. Veel mensen denken dat ICE gewoon een deelnemer is. Dus mag hij snel naar huis als het even kan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dat is zoals de hazen lopen....
Zou maar zo kunnen, hij was wel weer met zo'n "gezondheids" drankje je bezigquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Creatine vermoed ik ... ff snel gezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |