Ja, want als hij dat wel zou doen dan zou daar geen rel over ontstaanquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee want respect tonen voor ons, dat zou teveel gevraagd zijn.
Oekraïne zonder wapens is niet "de oorlog stoppen".quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een baas van een schurkenstaat ontvangen die bedelt om meer wapens waardoor de oorlog kan doorgaan met duizenden onschuldige slachtoffers.
Sukkel.
Zo'n idioot zou in WO2 ook tegen de bevrijding van Europa door de Geallieerden zijn geweest, want hee door die strijd zijn immers vele onschuldige slachtoffers gevallen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Putin zijn gang laten gaan?
quote:
Uitgaande van logica kan ik hier niks tegen in brengen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:14 schreef Elan het volgende:
Hoop dat Zelensky ook op De Dam is, als er op dodenherdenking nou iemand relevant is daar is hij het wel namens de nabestaanden van de honderdduizenden mensen die zijn omgekomen sinds de oorlog.
Dit ja. Laat die Zelensky lekker ergens anders gaan janken met zijn constante gebedel om geld.quote:
En ik aan die Woke-gasten, regenboogvlagdrammers en genderhersenspoelers terwijl ik zelf niet eens wat tegen huidskleur en andere seksualiteiten heb.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Populisten gonna populist.
Ik krijg een steeds grotere grafhekel aan dat volk.
quote:
Echt puur voor dit soort figuren zou ik bijna wensen dat wij ook mee worden gesleurd met die ellende. Het is dat ik er zelf dan ook last van heb.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja. Laat die Zelensky lekker ergens anders gaan janken met zijn constante gebedel om geld.
Dat is toevallig, ik ook. Ik ben alleen geen kansloos polariserend geval dat denkt dat alles extreem rechts of extreem links moet zijn. Weet niet hoe dat überhaupt relevant is nu.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:54 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En ik aan die Woke-gasten, regenboogvlagdrammers en genderhersenspoelers terwijl ik zelf niet eens wat tegen huidskleur en andere seksualiteiten heb.
Goh, zijn land en volk worden aan bagger geschoten, kinderen worden gekidnapt en vrouwen verkracht en hij wil zich kunnen verdedigen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja. Laat die Zelensky lekker ergens anders gaan janken met zijn constante gebedel om geld.
Hm, ja oké, kan ik me enigszins in vinden. Je houd gewoon niet van radicalisme.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik ook. Ik ben alleen geen kansloos polariserend geval dat denkt dat alles extreem rechts of extreem links moet zijn. Weet niet hoe dat überhaupt relevant is nu.
Het gaat helemaal niet om Putin man. Alsof dit niet een vooraf besproken enquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Putin zijn gang laten gaan?
Al sinds jaar en dag wordt het werk dan voor een paar minuten neergelegd. Of dacht je dat personeel continue bedrijven dan ook niet even zijn bek dicht houdt?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:00 schreef Leandra het volgende:
Overigens heb ik gisteren een pakketje besteld en ik kon er ook voor kiezen het vandaag tussen 17.30 en 20.00 uur te laten bezorgen, nou hebben we een pakketbrievenbus dus ik hoef er sowieso niet voor thuis te zijn, maar ik vond dat een redelijk bizar tijdframe op de dag dat om 20.00 uur dodenherdenking is, daar horen we Caroline dan weer niet over, dat er gewoon mensen zijn die dan nog moeten werken voor dit soort luxe.
Het gaat helemaal niet om verdedigen. Het gaat om het steeds maar verlengen van de oorlog. Om politieke en economische redenen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Goh, zijn land en volk worden aan bagger geschoten, kinderen worden gekidnapt en vrouwen verkracht en hij wil zich kunnen verdedigen.
Raar zeg!
Hij moet zich maar gewoon overgeven en Putin zijn land over laten nemenquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om verdedigen. Het gaat om het steeds maar verlengen van de oorlog. Om politieke en economische redenen.
Dat zijn we allang. Of denk je dat wapens gratis zijn?quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Echt puur voor dit soort figuren zou ik bijna wensen dat wij ook mee worden gesleurd met die ellende. Het is dat ik er zelf dan ook last van heb.
Je weet best wat ik echt bedoel.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zijn we allang. Of denk je dat wapens gratis zijn?
Als dat het punt was, ja. Gewoon die gebieden als een soort sudetenland afstaan aan Rusland. De helft van de mensen daar wil dat toch al. Lekker boeie.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij moet zich maar gewoon overgeven en Putin zijn land over laten nemen
quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij moet zich maar gewoon overgeven en Putin zijn land over laten nemen
Hardop gelachen om deze inkijk in wat er in wappiekringen allemaal rond gaat. Nu zwaai ik af, nog meer van dat soort onzin heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als dat het punt was, ja. Gewoon die gebieden als een soort sudetenland afstaan aan Rusland. De helft van de mensen daar wil dat toch al. Lekker boeie.
Maar dat is het punt helemaal niet. Het gaat om het stelselmatig in stand houden van een conflict om politieke en economische redenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |