Afstoten en aanhalen FF, aan het lijntje houden. Mannen moet je paaien en hongerig houden.quote:
oh dat hebben ze volgens Bern in zijn cabaretdingessie ook niet nodigquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:27 schreef Flow3r het volgende:
Veel privacy hebben ze niet, Eunice en Janet gaan ook naar bed
Het format is niet "wie maakt de leukste en meeste tv beelden"quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vraag me toch iedere keer weer af hoe het mogelijk is dat zij er al 8 maanden in zitten terwijl lui die actiever waren, voor betere tv zorgden (ik weet zo snel niet wie, maar toch) er al lang/kort uit zijn...... wat is hun meerwaarde voor het programma???
Dat denk jij maar.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Het format is niet "wie maakt de leukste en meeste tv beelden"
en ook voor het eerst hebben kijkers/streamers geen invloed, kunnen niet iemand eruit stemmen. Dus het is wat dat betreft helemaal anders dan anders.
Klopt Verida, en dat kijkers/streamers geen invloed hebben vind ik helemaal niet verkeerdquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:29 schreef Verida het volgende:
[..]
en ook voor het eerst hebben kijkers/streamers geen invloed, kunnen niet iemand eruit stemmen. Dus het is wat dat betreft helemaal anders dan anders.
Sluit niet uit dat dit nog gaat gebeuren in de laatste fase.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Klopt Verida, en dat kijkers/streamers geen invloed hebben vind ik helemaal niet verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat moet Mirthe opeens in deze laatste maanden met een groter bed?quote:
Klopt en dat laatste vind ik wel leuk aan dit programma.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was nog omdat ze dan met Kenzy kon liggenquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar wat moet Mirthe opeens in deze laatste maanden met een groter bed?
Ik zie altijd zo''n potje Grana Parrano strooikaas op tafel staan.. maar zit dat er nog steeds in ..quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik het, zou me niets verbazen. Ik heb iig een gewoon potje gezien met een wit goedje erin wat ze scheutig over hun eten deden.
hm.... denk je echt?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat dit nog gaat gebeuren in de laatste fase.
Niet eraan gedacht om het aan een ander koppel te schenken?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was nog omdat ze dan met Kenzy kon liggen
Die liggen allebei bovenin het stapelbed volgens mijquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kun je het toch aan een ander koppel schenken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |