quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze deden er héélllllllllll veel zout e.d. bij
Ja echt..... vaak zonder te proeven zie je ze die grote zoutpot leegschudden, dan ff een paar happen en daar gaan ze weer....... zouden ze door een dialysecentrum gesponsord worden ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat terwijl er al zakken vol van die zakjes in zaten
't is dat je ze niet kan mailen, anders had Zoe denk wel vragen gehad wat ze per uur vraagtquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar verdorie.... zoals ze zich naar haar toe gedragen en zoals zij erbij zit... menigeen zal de wenkbrauwen fronsen (om het even netjes te zeggen)
Aandachtshoerrrrr, kijk mij nog balletten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:22 schreef Flow3r het volgende:
Die balletoefenigen tijdens het tandenpoetsen slaan ook nergens op
[ afbeelding ]
Puur aandacht.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:22 schreef Flow3r het volgende:
Die balletoefenigen tijdens het tandenpoetsen slaan ook nergens op
[ afbeelding ]
En Sasha....en Bern...quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een spelshow met allemaal gladiatoren toch?
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh gelukkig, kan ze weer door Bern naar bedje worden gebracht
Tis toch triest....quote:
Ja echt he.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zo houd ze Bern al 8 maanden bij de ballen, en andersom ook
ik vraag me toch iedere keer weer af hoe het mogelijk is dat zij er al 8 maanden in zitten terwijl lui die actiever waren, voor betere tv zorgden (ik weet zo snel niet wie, maar toch) er al lang/kort uit zijn...... wat is hun meerwaarde voor het programma???quote:
Maar neuken ho maar.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zo houd ze Bern al 8 maanden bij de ballen, en andersom ook
Maar hebben ze ook zout in strooikaas potjes zitten ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ook gezien, blijft bizar die zoutinname daar bij de deelnemers, daar verbazen wij ons hier ook bijna dagelijks over.
Vast onderwerp in de COS.
kruikje tusseninquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ze gaan naast elkaar slapen. Bern en Sas.
Helemaal niks.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vraag me toch iedere keer weer af hoe het mogelijk is dat zij er al 8 maanden in zitten terwijl lui die actiever waren, voor betere tv zorgden (ik weet zo snel niet wie, maar toch) er al lang/kort uit zijn...... wat is hun meerwaarde voor het programma???
Ik begrijp er ook geen reet van.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vraag me toch iedere keer weer af hoe het mogelijk is dat zij er al 8 maanden in zitten terwijl lui die actiever waren, voor betere tv zorgden (ik weet zo snel niet wie, maar toch) er al lang/kort uit zijn...... wat is hun meerwaarde voor het programma???
Weet ik het, zou me niets verbazen. Ik heb iig een gewoon potje gezien met een wit goedje erin wat ze scheutig over hun eten deden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook zout in strooikaas potjes zitten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |