Ja dat.quote:
Dat boeit niet, vindt de meeste muziek wel mooi van ze, vooral het oude werk.quote:
Monsanto aanhangerquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat boeit niet, vindt de meeste muziek wel mooi van ze, vooral het oude werk.
Elvis die ze daarvoor draaide vond ik ook leuk.
Zodra ze maar even denkt aandacht te krijgen (door een of andere opmerking) gaat die jas 'open' en komt alles in volle glorie tevoorschijn..... dan gaat ze sjorren en als ze merkt dat ze toch alleen maar naar het scherm kijken, valt de jas weer dichterquote:
Scherp opgemerkt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zodra ze maar even denkt aandacht te krijgen (door een of andere opmerking) gaat die jas 'open' en komt alles in volle glorie tevoorschijn..... dan gaat ze sjorren en als ze merkt dat ze toch alleen maar naar het scherm kijken, valt de jas weer dichter
Alleen balen voor haar dat Marciano daar nog zitquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zodra ze maar even denkt aandacht te krijgen (door een of andere opmerking) gaat die jas 'open' en komt alles in volle glorie tevoorschijn..... dan gaat ze sjorren en als ze merkt dat ze toch alleen maar naar het scherm kijken, valt de jas weer dichter
OMGquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:03 schreef Flow3r het volgende:
Nou vooruit, kriebel die voet dan, geef terug wat je ook voor jezelf wil
[ afbeelding ]
Die zit er echt niet voor Jan Doedel denk ik zomaarquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen balen voor haar dat Marciano daar nog zit
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:04 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vond het vanmiddag trouwens héél fout van Isaac
Zoë met dubbelzinnige opmerkingen in de badkamer toen hij in zijn blote bast stond.. of hij zo ook naar boven in kantoor zou komen.
Isaac zei dat hij dat doen, dat zij dan wat moest laten zakken (en hij gebaarde erbij), en lachen joh
Toen Zoë de badkamer uit was trok Isaac een misprijzend gezicht....
Doe dan ook niet zo tegen haar dacht ik gelijk, hij brengt haar keer op keer op nog vreemdere ideeën en dan achter haar rug om dergelijke bekken trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |