abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209082315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ja, exact dit! :D

Nou, ik zit klaar voor de onderste steen. (Eigenlijk nooit meer meelij met kinderen dan met volwassenen, dus ik smul er gewoon ongegeneerd van).
Ja jommes, ik juich het niet toe ofzo, maar dat hele DE KINDEREN DE KINDEREN DENKT ER DAN NIEMAND AAN DE KINDEREN laat me ook volledig koud hoor. Die ouders twee hebben deze ellende bij elkaar geneukt, niet wij en wij hebben RECHT op de waarheid.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 9 mei 2023 @ 23:17:33 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209083335
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja jommes, ik juich het niet toe ofzo, maar dat hele DE KINDEREN DE KINDEREN DENKT ER DAN NIEMAND AAN DE KINDEREN laat me ook volledig koud hoor. Die ouders twee hebben deze ellende bij elkaar geneukt, niet wij en wij hebben RECHT op de waarheid.
Het punt is toch juist dat die twee dat niet gedaan hebben? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 10 mei 2023 @ 00:44:32 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_209084451
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:34 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nee, die verlaagt zich niet tot zoiets.

En of het nou waar is of niet. Wie is Yvnon nou weer om het dan toch naar buiten te brengen. Misselijk wijf
Dat gehaat op Yvonne ook steeds. RTL Boelie of de Privé zou dit ook gemeld hebben hoor. Dit is SHO. En een groot deel van de roddels komt tegenwoordig uit kamp Yv en we smullen er allemaal van. Anders zaten we hier niet.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 10 mei 2023 @ 07:18:58 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209085203
quote:
17s.gif Op woensdag 10 mei 2023 00:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat gehaat op Yvonne ook steeds. RTL Boelie of de Privé zou dit ook gemeld hebben hoor. Dit is SHO. En een groot deel van de roddels komt tegenwoordig uit kamp Yv en we smullen er allemaal van. Anders zaten we hier niet.
Er is toch zeker wel een verschil tussen een actuele gossip zoals een scheiding, zwangerschap, geboorte, verhuizing.
En een “oude koe” uit de sloot halen. Geeneens dat. Gewoon iets aan het licht brengen waarvan het absoluut niet nodig was en er onderaan de streep alleen mensen gekwetst worden.
  woensdag 10 mei 2023 @ 14:34:00 #80
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_209089932
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 15:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Die DiCaprio is gewoon bang om verliefd te worden volgens mij, die wil de rest van zn leven een beetje flierefluiten denk ik dan, en daarom zoek je alleen meisjesvan 25 op. Zo zou ik ook over Tygo Gernand denken, als ik niet ook heel erg de vibe kreeg dat ie stiekem ook eenzaam kan zijn.
Bindingsangst.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 10 mei 2023 @ 14:34:40 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209089943
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Bindingsangst.
Bindingangst = verlatingsangst.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209091895
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 17:16 schreef Meke het volgende:

[..]
Nou er is heeeel wat :o (Neem aan dat je op Mattie doelt?)

In het kort het verhaal: Mattie en Kirsten hadden een open relatie, Mattie had vruchtbaarheidsproblemen. Vanaf het moment dat Kirsten zwanger was, wisten zij twee dat Mattie hoogstwaarschijnlijk niet de vader was. Hun naaste familie was niet op de hoogte - in elk geval Matties moeder niet.
Doordat de tweeling veel te vroeg geboren is, waren er gezondheidsrisico's - ook op de lange termijn. Yvonne laat hier uit bescherming voor de tweeling weg waarom, maar Mattie besloot dat hij dat vaderschap niet wilde. Omdat zijn moeder niet op de hoogte was van hun open relatie, deed hij alsof hij er toen pas achter kwam dat hij niet de vader was, en ontzettend bedrogen was door Kirsten.
Och God, wat een zootje weer.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209091982
quote:
17s.gif Op woensdag 10 mei 2023 00:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Eenieder is natuurlijk vrij om te smullen van smerige roddels en achterklap, maar ondertussen Yvonne een onverbeterlijke kuthoer te vinden. Het is een minderwaardig mens, nog minder dan een hond. Dat is dan misschien hypocriet, maar ja, wij zijn ook maar mensen.
-nee-
pi_209093061
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 12:55 schreef Felixa het volgende:
Ik moet bij dat soort leeftijdsverschillen altijd denken aan deze SNL-sketch. _O-

Hahaha gewčldig!!!
pi_209107540
Over Kevin Costner, 't schijnt dat zijn vrouw er klaar mee is dat hij zoveel werkt:

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/102535
  donderdag 11 mei 2023 @ 20:50:44 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209107613
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 20:47 schreef Samhain het volgende:
Over Kevin Costner, 't schijnt dat zijn vrouw er klaar mee is dat hij zoveel werkt:

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/102535
En daar komt ze nu achter? :D :D :D :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_209112951
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 20:50 schreef Molo het volgende:

[..]
Echt hé.
pi_209113329
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 20:50 schreef Molo het volgende:

[..]
Gewoon slim, nu staat ze sterker in de rechtbank.

Rijk en onafhankelijk, that's the dream baby B-)

$$$ *)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_209114900
Ik gok zomaar dat Costner nog meer is gaan werken, thuis de ultieme zuurpruim is geworden en beloftes of minder werken niet nakomt.
Er zal vast wel iets negatief veranderd zijn in die 18 jaar en dat ligt vast niet alleen aan de instelling van de vrouw.
pi_209196891
quote:
Joran van der Sloot gaat scheiden van Leidy Figueroa en heeft een ’jongere en knappere’ vriendin. Dat laat zijn advocaat Maximo Altez weten aan Daily Mail.

Joran gaf zijn jawoord aan Leidy in 2014 tijdens een ceremonie in de Piedras Gordas-gevangenis in Peru, het land waar hij gevangen zit voor de moord op Stephany Flores. Leidy was op dat moment zeven maanden zwanger. Samen hebben ze inmiddels een dochtertje van acht, Dusha Trudie. Het meisje is vernoemd naar de oma van Joran. De twee leerden elkaar kennen toen Leidy snoep en sigaretten verkocht aan medegevangenen van Joran in een gevangenis in Lima. Ze mocht hem twee keer per week komen bezoeken.

olgens Altez waren in 2020 de eerste scheurtjes zichtbaar in de relatie. Er bleek toen een nieuwe vrouw in het leven van Van der Sloot (35): de 24-jarige Eva Pacohuanaco. Zij werd ervan beschuldigd hem drugs, 300 gram cocaďne en 140 gram marihuana, te hebben bezorgd in een gevangenis in Peru. „Joran had veel vriendinnen. Veel vrouwen bezochten hem, maar Leidy was het meest loyaal”, aldus Altez.

Ondanks zijn overspel, was het Joran die de scheiding aan zou hebben gevraagd, een jaar geleden ongeveer. De reden: „de jongere en knappere” Eva Pacohuanaco (24). Altez bracht het nieuws over de scheiding aan Leidy. Volgens hem werd ze erg boos. „Hoe kun je?!”, vroeg ze me. „Jij was de godfather van ons huwelijk. Ze had gedeeltelijk gelijk.”

Volgens Altez zijn er tegenwoordig minder vrouwen die Joran bezoeken, door strengere regels in de gevangenis waar hij nu zit, Challapalca, maar „hij schrijft nog steeds brieven aan vrouwen en zij sturen hem foto’s.” Leidy zou haar ex nog steeds bezoeken omdat ze „de pijn fijn vindt” en „niks is zonder haar man”. Joran ondersteunt haar financieel.

Joran van der Sloot wordt binnenkort door Peru tijdelijk aan de VS uitgeleverd. Daar staat hij terecht voor vermeende afpersing en fraude, aanklachten die voortkomen uit de zaak-Natalee Holloway. De 18-jarige studente verdween in mei 2005 spoorloos tijdens een vakantie op Aruba. Ze werd voor het laatst gezien in gezelschap van Joran van der Sloot. Hij ontkent betrokkenheid bij de dood van Natalee.
What a catch.
  donderdag 18 mei 2023 @ 15:33:16 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209196926
Ook echt hč, zo'n advocaat die verklaart dat de nieuwe vriendin jonger en knapper is...
De droeftoeter.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209197088
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 15:33 schreef Leandra het volgende:
Ook echt hč, zo'n advocaat die verklaart dat de nieuwe vriendin jonger en knapper is...
De droeftoeter.
Precies, plaats dan gewoon foto’s !
pi_209197245
Blijkbaar is dit het jongere exemplaar

https://www.dailymail.co.(...)tier-girlfriend.html
pi_209197272
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 16:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Blijkbaar is dit het jongere exemplaar
[ afbeelding ]

https://www.dailymail.co.(...)tier-girlfriend.html
:') Op een rating van 1-100 zou ik deze mevrouw een 8 geven.
U MAD?
pi_209197293
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 16:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
:') Op een rating van 1-100 zou ik deze mevrouw een 8 geven.
Misschien is ze haske lief enzo.
pi_209197332
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 16:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Misschien is ze haske lief enzo.
Ja denk het
U MAD?
  donderdag 18 mei 2023 @ 16:42:14 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209197484
quote:
Joran ondersteunt haar financieel.
Hoe dan? Van de erfenis van zijn pa ofzo? :?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_209204496
Sniper en Roos

@de_boswachter @RamboDirk
pi_209204523
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 09:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Sniper en Roos

@:de_boswachter @:rambodirk
Hier verder:
KLB / Mensen die het gedrag van Sniper niet waarderen
U MAD?
  zondag 21 mei 2023 @ 19:50:42 #100
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209232504
"Report emerges of Prince Harry’s swanky hotel room ‘set aside’ away from Meghan Markle as reps deny rumors"

https://nypost.com/2023/0(...)eghan-markle-report/

Het artikel is inclusief een spannende video en toffe muziek eronder!@

Oké, tabloid en de achterklap, maar als we de New York roddel Post mogen geloven slaapt Harrie de laatste tijd vaak in een bungalow om de hoek. komt de scheiding er dan eindelijk an??
love & heet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')