Dat hoofd, die bloes, kom op.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, geloof zelfs 16 jaar een relatie!
Ik was ook verrast. Maar hoop dat Marc een introvert is en nog wat moet loskomen en ze dan samen heel gelukkig wordenquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
zal hij die plekken op zijn wang hebben omdat zijn hond zijn gezicht aflikt?
Niet alleen zijn gezicht #potjepindakaasquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
zal hij die plekken op zijn wang hebben omdat zijn hond zijn gezicht aflikt?
Dat mag natuurlijk ook, maar ik denk dat er geen vervolg komt en dat ze maar ja zei voor de camera.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was ook verrast. Maar hoop dat Marc een introvert is en nog wat moet loskomen en ze dan samen heel gelukkig worden
Ja zou zo maar kunnen. Marc zag er ook wel uit alsof hij zou gaan huilen bij een neequote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk ook, maar ik denk dat er geen vervolg komt en dat ze maar ja zei voor de camera.
Wel een vervolg dus! En daarna niets.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk ook, maar ik denk dat er geen vervolg komt en dat ze maar ja zei voor de camera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |