ja als in bruin van de zon is toch mooiquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zei hij nou, is toch mooi een bruin kleurtje?
Ah ok maar klonk zo raar omdat ie het tegen Moraima zei.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja als in bruin van de zon is toch mooi
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zei hij nou, is toch mooi een bruin kleurtje?
Mori snapt niet waarom mensen bruin willen worden en in de zon gaan zittenquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ok maar klonk zo raar omdat ie het tegen Moraima zei.
Die zijn heel fanatiek ineens laatste dagen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
Rupie en ima zijn ondertussen aan het sporten, nu jumping jacks, of hoe dat heet.
Eens met mori in dit geval, is ook gewoon niet goed voor je.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori snapt niet waarom mensen bruin willen worden en in de zon gaan zitten
JW vindt ze al veel te bruin
Oh echt, gemist denk ik, of ontweken, hebben ze eindelijk door dat ze wat zwaar zijn geworden en lui en dat de tijd er daar bijna op zit.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn heel fanatiek ineens laatste dagen.
een beetje vitamine D is wel goed voor een mensquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens met mori in dit geval, is ook gewoon niet goed voor je.
Ja ik weet, een beetje dan he.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
een beetje vitamine D is wel goed voor een mens
en ook aftersunquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of ze daar zonnebrand hebben, die felle zon op die witte lichamen is ook niet echt gezond.
Hebben ze.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of ze daar zonnebrand hebben, die felle zon op die witte lichamen is ook niet echt gezond.
Zoe gaat voorlopig het meest glow in de dark blijvenquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Ja gezien, met die 24 uurs loop smeerde iemand de mensen in, kwam voor sas alleen te laat.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:30 schreef Deisyy het volgende:
zoals sasquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter, anders verbranden ze als een malle.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe gaat voorlopig het meest glow in de dark blijven
en tegen bern zegt hij goed bezigquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
Jeff en mora over de viool en Jeff zegt, kattengejank, verstond de rest niet goed.
Die heeft al haar tijd op kantoor nodig.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe gaat voorlopig het meest glow in de dark blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |