quote:
zolang ze dr mond maar houdtquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:35 schreef Limbus het volgende:
Oh eunice wil ook weer in beeld komen blokkeert even de camera die op Wendy, Jappie en Jeffrey staat
Is voor de afscheidsBBQ van Wenquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Goed zo amper geld maar ik zie Jeff alweer met twee kratten bier sjouwen
En Eunice had er ook nog eentjequote:Op woensdag 3 mei 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Goed zo amper geld maar ik zie Jeff alweer met twee kratten bier sjouwen
Morgen afscheid Wenquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
En Eunice had er ook nog eentjevoor de barbecue....is dat vanavond?
Ja vooral doen als je zo weinig te besteden hebt. Dan is bier ook wel belangrijkquote:
Ja BBQ is vanavond, ze hebben er wel mooi weer bij de mazzelaarsquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
En Eunice had er ook nog eentjevoor de barbecue....is dat vanavond?
Blijkbaar was er geld voorquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral doen als je zo weinig te besteden hebt. Dan is bier ook wel belangrijk
Afscheid of geen afscheid
Morgen is de BBQ tochquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja BBQ is vanavond, ze hebben er wel mooi weer bij de mazzelaars
Ik heb gewoon Commentaar op wat ik zie op de streams, dat mag toch gewoon?quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Blijkbaar was er geld voor
Wat maakt jou het uit
Dan is het weer een dag verschoven het was naar woensdag verschovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |