Volgens mij was gisteren de dag dat de kaart is vervallenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet meer deden aan vervallen na een maand
Mora dan, als die erin springt komt er inderdaad een tsunami.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Een grote/zwaarder persoon die denkt te kunnen duiken in dat badje
Als het maar niets kost.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG Bern![]()
Lekker appekooien met zijn allen.
Ik denk dat het wandje nog wel een keer kaput gaatquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mora dan, als die erin springt komt er inderdaad een tsunami.
Isaac dobbert in de hottub nu.
Och och die Bern toch.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het maar niets kost.
Maar Bern wil lange termijn les geven hopend dat ze hem dan niet eruit zullen stemmen.
Bang dat als ze het niet zouden doen ze naar de andere groep zou overlopenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:34 schreef Kakadylo het volgende:
Op basis waarvan is Zoe gekozen? Wilden ze van hun schoothondje stalker af?
Oh ja en die kans was/is inderdaad erg groot met zo'n typje als Zoë.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bang dat als ze het niet zouden doen ze naar de andere groep zou overlopen
Wat een lamquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och och die Bern toch.
* ChocoFan zit op haar vingers nu
Ja, maar ik denk dat ze ook wel weer makkelijk om te praten was geweest door Babette hoorquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja en die kans was/is inderdaad erg groot met zo'n typje als Zoë.
Als ze per se iemand uit het eigen groepje hadden gewild dan konden ze ook kiezen voor de onzichtbare Ima of babbelzieke Babs. Beiden nemen al acht maanden geen enkele verantwoordelijkheid en lummelen/lullen zich maar een beetje de dag door.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat ze het zooooooooooooooooooo graag wilde.
Oh dat zeker ook, je hebt eigenlijk niets aan haar, zodra ze denkt dat iemand tegen haar is of gemeen, wisselt ze gelijk van groep/mensen/vrienden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ze ook wel weer makkelijk om te praten was geweest door Babette hoor
quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De alfa mannetjes zitten te kaarten en in de tub
En dat zijn dan zogenaamd stoere kerels? Je laten ringeloren door een poederloeder?quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bang dat als ze het niet zouden doen ze naar de andere groep zou overlopen
Maar die wilde allemaal niet echt, Zoë wel.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze per se iemand uit het eigen groepje hadden gewild dan konden ze ook kiezen voor de onzichtbare Ima of babbelzieke Babs. Beiden nemen al acht maanden geen enkele verantwoordelijkheid en lummelen/lullen zich maar een beetje de dag door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |