Het begint nu pas "maar" met AZERTY, straks spreken jullie allemaal Frans in Vlaanderenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik gebruik Azerty, maar ben Belg.
Hoewel ik ook easy op een qwerty kan typen.
eigenlijk zou ik een Qwerty moeten hebben. Maar omdat we blijkbaar rekening moeten houden met de Walen verkopen ze in België alleen Azerty.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het begint nu pas "maar" met AZERTY, straks spreken jullie allemaal Frans in Vlaanderen!
Misschien werkt het niet omdat hij bij mij op engels UK staat en niet US?quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:03 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
Benodigdheden:
- QWERTY-toetsenbord.
- De layout van het toetsenbord in je operating system ingesteld op US International.
- De onderstaande 4 combinaties uit je hoofd leren.
- Combinaties indrukken, loslaten en dan de letters indrukken.
- Voor hoofdletters: combinaties indrukken, loslaten, shift + letters indrukken.
[ afbeelding ]
En wat betreft de ç:
[ afbeelding ] + c
(Of, alternatief: alt rechts + komma).
Er zit nog wel meer verstopt onder alt rechts, maar voor nu is dit wel genoeg.
Nee mao k kan we heweun op plat praoten o, heweun Zeeuws Vlams de mooiste taole van ollemaolequote:Op woensdag 3 mei 2023 16:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Mar kunde gij ok mee een Brabants accent typen?
En de ß?quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:03 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
Benodigdheden:
- QWERTY-toetsenbord.
- De layout van het toetsenbord in je operating system ingesteld op US International.
- De onderstaande 4 combinaties uit je hoofd leren.
- Combinaties indrukken, loslaten en dan de letters indrukken.
- Voor hoofdletters: combinaties indrukken, loslaten, shift + letters indrukken.
[ afbeelding ]
En wat betreft de ç:
[ afbeelding ] + c
(Of, alternatief: alt rechts + komma).
Er zit nog wel meer verstopt onder alt rechts, maar voor nu is dit wel genoeg.
En de Walen zijn jullie weer de baas hoorquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik een Qwerty moeten hebben. Maar omdat we blijkbaar rekening moeten houden met de Walen verkopen ze in België alleen Azerty.
Zal eens online een Qwerty kopen.
Ik ook. Kijk maar: EASY EASY EASY.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik gebruik Azerty, maar ben Belg.
Hoewel ik ook easy op een qwerty kan typen.
Heel verstandige postquote:Op donderdag 4 mei 2023 00:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zou een lemming kunnen maken met als titel 'Accenten spreken op de computer', maar laat ik dat maar niet doen.
Hoe moeilijk is het switchen tussen lay outs voor jou?quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:23 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Misschien werkt het niet omdat hij bij mij op engels UK staat en niet US?
¬a krijg ik bijvoorbeeld ipv a met golfje.
ã lukt wel als ik hem op NL zet gek genoeg.
Ik mag die Walen wel, zorgen er constant voor dat Vlamingen hun bitch zijn. Vlamingen leren Frans, zij geen Nederlands, zij gebruiken AZERTY, dus de Vlaming ook en de Vlaming betaald er ook nog eens grof voorquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:12 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
En de Walen zijn jullie weer de baas hoor![]()
![]()
![]()
Jullie zijn de meerderheid en diegene die Belgie overeind houdt en hebt niks te zeggen, triest dat je dat pikt
Dat is wel flink aan het veranderen de laatste tijd.quote:Op donderdag 4 mei 2023 23:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik mag die Walen wel, zorgen er constant voor dat Vlamingen hun bitch zijn. Vlamingen leren Frans, zij geen Nederlands, zij gebruiken AZERTY, dus de Vlaming ook en de Vlaming betaald er ook nog eens grof voor
Het is wel duidelijk wie de dom en wie de sub is![]()
Nederlandse QWERTY of Amerikaanse QWERTY instelling, dan zijn de ç en de accenten makkelijker. Die Engelsen meenden weer moeilijk te moeten doen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:26 schreef sirdanilot het volgende:
Atenção
Bênção
ótimo
Ok ik moest hem gewoon op Nederlands zetten want nou werkt het
ïüö
Nou opgelost slotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |