Ze heeft al een spiegel opgehangen in het kantoorquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Benieuwd hoe ze dit gaat combineren met haar opmaak sessies
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Jep en wat Jeff zegtquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano zegt dat Zoe het plaatje niet snapt, die denkt dat alleen Wendy en Jeff op haar gestemd hebben en van die andere 3 snapt ze die andere stemmen dan niet.
Dat ziet ie precies goed.
Moet wel representatief natuurlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
Regie, stuur Zoë eens een mailtje dat ze een bh aan moet doen of een ander shirtje. AUB.
in haar BH of onder haar wimpers plakkenquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het papiertje met code zal ze bij zich blijven dragen vermoed ik.
111111quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoë heeft vorige week al een spiegel opgehangen in het kantoor....quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Alles voor tabak dus.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep en wat Jeff zegt
Als ze zoe niet hadden gekozen was ze overgestapt
Kan Marciano vast wel even op haar hand zetten met een mooie tat!quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo dom is ze dus nog nietquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft al een spiegel opgehangen in het kantoor
Ik vind dat ze te veel alles op hun hand hebben, ze kunnen kiezen wie ze willen zodat het in hun voordeel werktquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep en wat Jeff zegt
Als ze zoe niet hadden gekozen was ze overgestapt
Nee voor eliminatiesquote:
Als ze een BH zou dragen zou ie daar gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
in haar BH of onder haar wimpers plakken
Oh dat was ook een mooie optie geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan Marciano vast wel even op haar hand zetten met een mooie tat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |