Klopt, reden te meer dat het niet slim is van de rest zich weer niet verkiesbaar te stellen en daarmee dus weer deze poppenkast veroorzaakt hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
hmmmmmm ice jullie zijn met dit spelletje begonnen vorige maand al
Wat een volkquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:13 schreef greysbones het volgende:
Iedereen gaat eten
Man3
Ze kunnen niet eens 15 minuten wachten
Eigenlijk kijken we wel naar de meest trieste RLSquote:
Heb ze wel een keer horen zeggen dat ze ook nog een coup kunnen plegen, kan ook wel leuk zijn of dat ze zelf de handdoek in de ring gooitquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Pffffff……Zoë
Zoë voor 5 weken is echt teveel 😵💫
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk kijken we wel naar de meest trieste RLS
Met goed gecaste deelnemers
Volgens mij wel…..quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:15 schreef Sestra666 het volgende:
is het al afgelopen? is het zoe geworden??
Ja en toch blijf ik het iedere dag aanzetten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk kijken we wel naar de meest trieste RLS
Met goed gecaste deelnemers
Wat mij betreft maakt ze er zo'n teringzooi van met alle gevolgen van dien dat het ook nog eens leuke TV wordt om naar te kijken, gewoon kijken naar een trainwreck...quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Pffffff……Zoë
Zoë voor 5 weken is echt teveel 😵💫
Nog niet gestemd en ik vrees van wel dat laatste.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:15 schreef Sestra666 het volgende:
is het al afgelopen? is het zoe geworden??
Die humorquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en toch blijf ik het iedere dag aanzetten.
Jeff, Wendy is nog veren aan het plukken
Neeeee!!quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ik lach me kapot als door een misverstand wie nou op wie zou stemmen per ongeluk Erik ofzo de meeste stemmen krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |