quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Babeheeett!? Wat komt er ook al weer na de 3?'
Dat is al op tijd, is toch voor t avond eten?quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:09 schreef spapaars het volgende:
Erik bezig aan zijn prijswinnende chili con carne.
Ze zit klaar voor haar komende klanten?quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ze dan, mevrouw de mennesjur
Met zakjes kruidenmixquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:09 schreef spapaars het volgende:
ook ff met de handen de mais beter over de pannen verdelen. Wat is dat toch dat iedereen maar met die vieze handen aan het eten zit?quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:09 schreef spapaars het volgende:
Dan kan het goed door pruttelen om de smaken goed in te laten trekken denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is al op tijd, is toch voor t avond eten?
Zijn handen zijn schoon hoor, heeft hij afgeveegd aan zijn bamboo-onderbroek die alle vuil opneemtquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ook ff met de handen de mais beter over de pannen verdelen. Wat is dat toch dat iedereen maar met die vieze handen aan het eten zit?
Wanneer je je handen hebt gewassen en ze zijn schoon, zie ik geen probleem.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ook ff met de handen de mais beter over de pannen verdelen. Wat is dat toch dat iedereen maar met die vieze handen aan het eten zit?
Ah klinkt logisch, maar het is geen zelf gemaakt maar uit een pakjequote:Op woensdag 3 mei 2023 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kan het goed door pruttelen om de smaken goed in te laten trekken denk ik.
Bacteriën gaan wel dood door de hoge tempratuur denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je je handen hebt gewassen en ze zijn schoon, zie ik geen probleem.
Dit, ik vind de zakjes kruidenmix smerigerquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je je handen hebt gewassen en ze zijn schoon, zie ik geen probleem.
Prikkelvrije chili con Carne?!quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:09 schreef spapaars het volgende:
Zoe heeft echt de opvoeding gehad van een Amoebequote:Op woensdag 3 mei 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
Zoe neem een klodder vaseline uit de pot, smeert haar lippen in en doet het restant weer terug in de pot
Tis een semi gesloten gemeenschap.. alle bacteriën zijn al vermengd en maken inmiddels deel uit van de groepquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bacteriën gaan wel dood door de hoge tempratuur denk ik
Vieze handen?quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En hebben de weg naar buiten inmiddels ook al gevondenquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een semi gesloten gemeenschap.. alle bacteriën zijn al vermengd en maken inmiddels deel uit van de groep
Denk dat ze ook wel immuun zijn geworden als om hygiëne gaatquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een semi gesloten gemeenschap.. alle bacteriën zijn al vermengd en maken inmiddels deel uit van de groep
Die standaard kruidenmixjes heb ik ook niets meequote:Op woensdag 3 mei 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit, ik vind de zakjes kruidenmix smeriger
Ook datquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bacteriën gaan wel dood door de hoge tempratuur denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |