Volgens Babette is het zomer en het is Zoe, niet echt een compliment dusquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef Frummelie het volgende:
Dat nou niemand zegt dat ze er niet uit ziet... in een andere bewoording dan... ik vind het vreselijk. Echt ordinair.
Misschien wel goed voor haar zelfvertrouwen mocht ze manager worden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ze dan, mevrouw de mennesjur
oke, dat heb ik niet gezienquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan hem voor je aanpassen, jij had de laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Neej inderdaad....quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens Babette is het zomer en het is Zoe, niet echt een compliment dus
Zoe ziet dat anders, ze heeft zelf gezegd dat ze ordinair is en dat haar ‘look’ bij haar pastquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens Babette is het zomer en het is Zoe, niet echt een compliment dus
En dit gaat ze straks de hele dag door vragen als ze boven naar kantoor moet om dingetjes te regelen achter de computerquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:01 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Jeffrey kom je even bij me zitten
Zoe: Morrie kom je even bij me zitten
Ze weten allebei een smoes te verzinnen.
Ik hoop dat iedereen dan ook een smoes verzintquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dit gaat ze straks de hele dag door vragen als ze boven naar kantoor moet om dingetjes te regelen achter de computer
ik denk dat ze dat speciaal voor haar op 1234 instellen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zoe is binnen 30 minuten de pincode kwijt van de pc en de cijfercode van de deur van het kantoor
'Babeheeett!? Wat komt er ook al weer na de 3?'quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat speciaal voor haar op 1234 instellen.
Ojee, misschien beter 1111 doenquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat speciaal voor haar op 1234 instellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |