Dat hebben alle managers gedaan, wel zo netjes ookquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:12 schreef chufi het volgende:
Wendy is ook gek om nu dat kantoor nog helemaal schoon te maken..
Waarom? Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat is ook iets om zwaar geīrriteerd over te zijn ! Ik zou ook mijn klep niet kunnen houden.
Dat werd niet gezegd, maar lijkt me wel logisch.quote:
Maar wat maakt dat voor jou of Jeff uit? Dat heeft de febo aan Bern gevraagd. Jeff heeft daar niks mee te maken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Er was gevraagd om het serieus te nemen en dat heeft hij niet gedaan.
dat heb ik gelezen al hierquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat is ook iets om zwaar geīrriteerd over te zijn ! Ik zou ook mijn klep niet kunnen houden.
Dan ga ik mee in die logicaquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat werd niet gezegd, maar lijkt me wel logisch.
Ja bij aanvang maakten ze het helemaal schoon.. niet bij afscheidquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hebben alle managers gedaan, wel zo netjes ook
ok dan nog geen reden van jef om zo te keer te gaan ,quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Er was gevraagd om het serieus te nemen en dat heeft hij niet gedaan.
Vandaag maakt hij een uitzondering het wordt con carnequote:Op woensdag 3 mei 2023 09:46 schreef Deisyy het volgende:
Erik is al aan de voorbereiding van de chili sin carne begonnen, want hoe eerder hij begint hoe langer het kan rusten.
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:23 schreef Frummelie het volgende:
Lullig van Babette... ik vind het een leuk mens maar ze moet echt eens in gesprek met zichzelf...
Ze had beloofd Wendy mee te helpen het kantoor te soppen.. en dan geeft ze niet thuis en dat flikt ze vaker... dat is gwoon niet oké... maar voor de rest...quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist
Wat is er gezegd ?
En dan geeft ze Wendy ook nog min of meer de schuldquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze had beloofd Wendy mee te helpen het kantoor te soppen.. en dan geeft ze niet thuis en dat flikt ze vaker... dat is gwoon niet oké... maar voor de rest...... haha
Alles kan... alle opties zijn open.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:30 schreef Harry het volgende:
Moraima is zich - extra mooi - aan het opmaken. Wordt zij de nieuwe manager.... ?
Ja klopt dan is het een draak hoor...quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan geeft ze Wendy ook nog min of meer de schuld
Babs komt alleen op tijd als er drank en sigaretten zijnquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:31 schreef Monique___ het volgende:
wendy was net irri omdat babbel beloofd had gisteravond om mee te helpen..
babbel stond zich op te tutten
wendy irri dat ze niet kwam mee helpen
babbel gaf haar terug: je had om 9 uur naar me toe kunnen komen en zeggen: kom helpen..
wendy vond dat ze dat uit zichzelf had moeten aanbieden
babbel zei iets in de trant van er 'goed' willen uitzien voor zometeen
Een alternatief ofzo hoorde ik maar kreeg het verder ook niet mee..quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:31 schreef schizolientje het volgende:
Jeff fluistert Wendy nog iets in over sigaretten spullen
Spannendquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:21 schreef Limbus het volgende:
Van
[..]
Vandaag maakt hij een uitzondering het wordt con carne
Hij luistert wel naar haarquote:
Dat zou toch hilarisch zijnquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:30 schreef Harry het volgende:
Moraima is zich - extra mooi - aan het opmaken. Wordt zij de nieuwe manager.... ?
zoe ziet er altijd wat sletterig uit eender wat ze aanheeftquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Zoé ziet er wat sletterig uit met haar make-up en de kleren die ze nu aan heeft
Jezus fakking Krist on a stickquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babs: "Nee ik vind het niet dikmakend, want je bent niet dik, ik vind het wel naakt. Maar wel fabulous als je zo naar buiten komt, is toch wie jij bent?"
geld van eunice en jw was toch voor evennementen, sedert wanneer is roken nu ook evennementquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:39 schreef Dotteke het volgende:
Of je maakt een stelling van de prijzenpot of we doen het van jullie geld zegt Marciano tegen Eunice en JW
Kreeg niet meer waarom, zal wel om roken zijn.
Dit ja, geweldig die 'vriendinnen'quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:41 schreef schizolientje het volgende:
Dat niemand eerlijk is tegen Zoe en zegt dat het niet gepast is voor een gelegenheid als deze.
Het is toch verschrikkelijk, ziet er niet uit..quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babs: "Nee ik vind het niet dikmakend, want je bent niet dik, ik vind het wel naakt. Maar wel fabulous als je zo naar buiten komt, is toch wie jij bent?"
Tering lelijkquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt zealtijd oja maar ik moest even kletsen met die en met die. En ik hou niet van afspraken maken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze had beloofd Wendy mee te helpen het kantoor te soppen.. en dan geeft ze niet thuis en dat flikt ze vaker... dat is gwoon niet oké... maar voor de rest...... haha
Eunice doet eigenlijk hetzelfde bij JW als Jeff bij Moiraquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:33 schreef Dotteke het volgende:
JW is met Eunice oefeningen aan het doen, maar hij kan het niet hij heeft pijn hierzo.
Daarom zijn die oefeningen juist goed zegt ze
Ik heb je gezegd als het zeer doet doe ik niet mee.
Maar Eunice geeft niet op hij moet door en JW luistert ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |