Een alternatief ofzo hoorde ik maar kreeg het verder ook niet mee..quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:31 schreef schizolientje het volgende:
Jeff fluistert Wendy nog iets in over sigaretten spullen
Spannendquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:21 schreef Limbus het volgende:
Van
[..]
Vandaag maakt hij een uitzondering het wordt con carne
Hij luistert wel naar haarquote:
Dat zou toch hilarisch zijnquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:30 schreef Harry het volgende:
Moraima is zich - extra mooi - aan het opmaken. Wordt zij de nieuwe manager.... ?
zoe ziet er altijd wat sletterig uit eender wat ze aanheeftquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Zoé ziet er wat sletterig uit met haar make-up en de kleren die ze nu aan heeft
Jezus fakking Krist on a stickquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babs: "Nee ik vind het niet dikmakend, want je bent niet dik, ik vind het wel naakt. Maar wel fabulous als je zo naar buiten komt, is toch wie jij bent?"
geld van eunice en jw was toch voor evennementen, sedert wanneer is roken nu ook evennementquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:39 schreef Dotteke het volgende:
Of je maakt een stelling van de prijzenpot of we doen het van jullie geld zegt Marciano tegen Eunice en JW
Kreeg niet meer waarom, zal wel om roken zijn.
Dit ja, geweldig die 'vriendinnen'quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:41 schreef schizolientje het volgende:
Dat niemand eerlijk is tegen Zoe en zegt dat het niet gepast is voor een gelegenheid als deze.
Het is toch verschrikkelijk, ziet er niet uit..quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babs: "Nee ik vind het niet dikmakend, want je bent niet dik, ik vind het wel naakt. Maar wel fabulous als je zo naar buiten komt, is toch wie jij bent?"
Tering lelijkquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt zealtijd oja maar ik moest even kletsen met die en met die. En ik hou niet van afspraken maken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze had beloofd Wendy mee te helpen het kantoor te soppen.. en dan geeft ze niet thuis en dat flikt ze vaker... dat is gwoon niet oké... maar voor de rest...... haha
Eunice doet eigenlijk hetzelfde bij JW als Jeff bij Moiraquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:33 schreef Dotteke het volgende:
JW is met Eunice oefeningen aan het doen, maar hij kan het niet hij heeft pijn hierzo.
Daarom zijn die oefeningen juist goed zegt ze
Ik heb je gezegd als het zeer doet doe ik niet mee.
Maar Eunice geeft niet op hij moet door en JW luistert ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |