Wat heeft hij nou voor macht gehad bij Wendy... noppes nada.. Wendy en Babette zorgen er wel voor dat die gasten aftaaien met hun macht...quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het wel dan heeft hij weer de macht.
Fiducie, wat een moeilijke woorden, komt dat uit de mond van Marciano?quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat heeft hij nou voor macht gehad bij Wendy... noppes nada.. Wendy en Babette zorgen er wel voor dat die gasten aftaaien met hun macht...
En Marciano ziet Zoe helemaal nog niet zitten op die mamagerstoel, hij heeft er niet veel fidusie in..
Die fiducie...zie het ice al zeggenquote:Op woensdag 3 mei 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fiducie, wat een moeilijke woorden, komt dat uit de mond van Marciano?
Neej uit die van mij...quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fiducie, wat een moeilijke woorden, komt dat uit de mond van Marciano?
Ik hoor het hem zeggen 100% bro, 100%quote:
echt wel.... eruit jij lui mormelquote:Op woensdag 3 mei 2023 07:45 schreef Deisyy het volgende:
'Luister, ik hoef toch niet elke dag vroeg op te staan'
Ik hoor het haar zeggen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:45 schreef Deisyy het volgende:
'Luister, ik hoef toch niet elke dag vroeg op te staan'
Gaat vast als een speerquote:Op woensdag 3 mei 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Op zijn nieuwe schoenen nog wel, kijk of hij nu harder rent als ooit
Bijna goed, last van zijn blaasquote:Op woensdag 3 mei 2023 08:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of na 2 sprintjes..... auw, auw 'n blaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |