Maar war vind je dan van mannen? Moeten die hun schaamhaar ook volledig verwijderen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:43 schreef Red_85 het volgende:
Gewoon echt ranzig.
Bloodhound gang was hier al duidelijk over in hun nummer Shut Up.
Een schone werkvloer willen we hebben.
Bah.
Het is gewoon verkapte pure luiheid. Dat all natural is natuurlijk dikke bullshit want ondertussen spuiten vrouwen zich vol met allerlei fillers en weet ik veel wat voor een rotzooi. En dat is natuurlijk ook gewoon weer luiheid omdat ze te beroerd zijn om een beetje gezond te leven en voor zichzelf te zorgen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:24 schreef ems. het volgende:
Wat een ontzettend dapper tiktokvrouwtje zeg. Ze scheert zich gewoon niet. Welk een revolutie.
Karige hut.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:54 schreef ZanneG het volgende:
Ben ik de enige die harige kut zo plat vind klinken?
Dat pedofilie erbij wordt gehaald snap ik ook niet, vrouwen moeten zelf weten of ze kaal of behaard zijnquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:04 schreef matigeuser het volgende:
Hoewel in veel zaken eigenlijk altijd de meest 'natuurlijke' prefereer, is dat in deze toch niet zo.
Make-up, plastische chirurgie, nepnagels, bleh. Allemaal nee. Maar schaamhaar? Nee ook niet alsjeblieft.
A) Het ziet er veel beter uit zonder - Heeft niks met 'pedofilie' te maken zoals sommige idioten hier aan halen...
B) Het likt veel fijner
En andersom geldt dat ook zo. Ik ben hetero, maar een pik met allemaal vieze lange haren erom heen. Bah. Ik scheer mijn zak ook altijd helemaal glad. Dat is toch ook veel fijner om daar aan te zuigen? Al die haren in je mond de hele tijd... Bleh.
Sterker nog, ik houd mijn okselhaar de laatste tijd ook gemillimeterd. Ziet er toch niet uit man, zo'n ranzige slierten onder je armen. Hier hoeft dan overigens weer niet aan gelikt te worden.
Dus. Dames: Houd vagina en anus gewoon haarvrij. En mannen: ik adviseer ook jullie in ieder geval de zak haarvrij te houden.
gr gr
Ik kijk alleen even naar mezelf in dat geval. En ik vind het een stuk fijner leven zonder ja.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:44 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Maar war vind je dan van mannen? Moeten die hun schaamhaar ook volledig verwijderen?
Uiteraard moeten vrouwen het zelf weten, maar soms vraag ik me wel af wat voor kasthomo je bent als je de naakte vrouw van je keuze in haar natuurlijke geslachtsrijpe staat afstotend vind. Ik kom hier al wat langer dan vandaag en proef bij de incels ook wel een zekere behoefte aan laagdrempeligheid en angst voor de kenmerken van geslachtsrijpheid, haar, maar ook volwassen schaamlippen en geur.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat pedofilie erbij wordt gehaald snap ik ook niet, vrouwen moeten zelf weten of ze kaal of behaard zijn
Ik prefereer geschoren
OMGquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
Uiteindelijk is de geschoren kut gewoon een pedofiele neiging. Kale kruizen om zo jong mogelijk te lijken.. eigenlijk waanzin dat ik elke week weer met het scheermes in de weer ben.
@RamboDirkquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werd het in de jaren 80 ook nog genoemd als je de boel scheerde: een kinderkutje.
Een mossel hoort op z'n merites beoordeeld te worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
Uiteindelijk is de geschoren kut gewoon een pedofiele neiging. Kale kruizen om zo jong mogelijk te lijken.. eigenlijk waanzin dat ik elke week weer met het scheermes in de weer ben.
Dit is net zo krom als zeggen dat iemand die zijn vriendin anaal neemt homoseksuele neigingen heeft.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
Nee joh, halverwege de 90er jaren maakte de kale kut al de opmars. Daarvoor was volledig behaard doodnormaal.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was tot 2005 of zo ook heel ongebruikelijk. Alleen bikinilijntjes, en vanaf 2008 of zo was het ineens de norm. Oksels waren tot ver in de jaren 80 nog vaak ongeschoren.
Heel eerlijk: ik had jaaaaaaren een streepje maar keer uitgeschoten met het scheermes en toen had ik een gat in de landingsbaan. Dus toen alles weggehaald en nooit meer de moeite genomen om te laten staan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is net zo krom als zeggen dat iemand die zijn vriendin anaal neemt homoseksuele neigingen heeft.
Maar het meest bijzondere is: waarom scheer je je foef dan? Wil je pedofielen aantrekken?
(mij is het om het even verder, in zoverre dat ik van afwisseling houd, maar primair vind dat vrouwen moeten doen waar ze zichzelf het beste bij voelen)
Ik ben getrouwd, dus daten is niet aan de orde.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:47 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Misschien stoppen met het daten van mensen met een pedofiele neiging dan
Mag die vriendin dan ook een ombind dildo gebruiken om de mannelijke iemand ook anaal te nemen?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is net zo krom als zeggen dat iemand die zijn vriendin anaal neemt homoseksuele neigingen heeft.
Er zitten nogal wat idioten op FOK!, dat kloptquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
10 likes ondertussen. Blijkbaar roept zo'n uitspraak nogal reactie op.
Het begint steeds populairder te worden en na een week of twee schuren de stoppels niet meer (en ook daar heb je als man helemaal geen last van), dus wat let je?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heel eerlijk: ik had jaaaaaaren een streepje maar keer uitgeschoten met het scheermes en toen had ik een gat in de landingsbaan. Dus toen alles weggehaald en nooit meer de moeite genomen om te laten staan.
Ikzelf associeer anaal niet met homoseksualiteit.
Pegging heeft niets met homofilie te maken. En zelfs al was dat anders, dan nog mag die vriendin iedere kerel anaal nemen die ze wil, vermits die kerel dat ook prima vind.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mag die vriendin dan ook een ombind dildo gebruiken om de mannelijke iemand ook anaal te nemen?
Grinnik.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Jouw kut is jouw zaak, daar hoeft een ander zijn neus niet in te steken.
Ik ben nooit zo losbandig geweest en heb ook niet zoveel ervaring met losbandige en zeker geen behaagzieke vrouwen, maar ik kwam het pas tegen toen ik rond de eeuwwisseling in Amsterdam woonde.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee joh, halverwege de 90er jaren maakte de kale kut al de opmars. Daarvoor was volledig behaard doodnormaal.
Het is geen democratie, althans niet voor voor niet losbandigen. Ik ben in de loop der tijd ook wat weggedreven van de exotische types richt blond en ros en die hebben vaak dun en zacht schaamhaar. Dat vond ik er puur natuur altijd het lekkerst uitzien. Beetje bijgewerkt misschien, maar figuurscheren of kale lippen, qua uiterlijk liever niet.quote:En eerlijk is eerlijk: nog steeds doodnormaal, wel flink in de minderheid. Terwijl ik ooit eens las dat ongeveer de helft van de mannen liever wel enige mate van schaamhaar ziet dan een shaven haven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |