quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:17 schreef marcel.de het volgende:
Zojuist een Dubbeldekker Qliner op Qlink lijn 6 hier in Appingedam richting Delfzijl
Kan, die hebben we bijvoorbeeld op de busbaan in Enschede richting Glanerbrug. Maar richting Hengelo en Zuid is het een kwestie van routekennis over waar je wel en niet de busbaan pakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:38 schreef Isane het volgende:
Hoe weet een busschauffeur of hij wel of niet een enkelvoudige busbaan op mag? Stoplichten?
Hier om de hoek.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
Foute boel in Friesland:
https://www.omropfryslan.(...)ergoawei-in-berltsum
Geen Twents ros meer?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:21 schreef dennistd het volgende:
De nieuwe bus voor Twente:
[ afbeelding ]
Foto © Dennis, neem contact op voor gebruik elders
Dat lijkt me beter dan een BYDquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:21 schreef dennistd het volgende:
De nieuwe bus voor Twente:
[ afbeelding ]
Foto © Dennis, neem contact op voor gebruik elders
Zonder ervaring? Paar onbekende knoppen, maar valt verder ook wel mee.quote:
Hengelo is pal aan de grensquote:Op zondag 15 oktober 2023 10:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zonder ervaring? Paar onbekende knoppen, maar valt verder ook wel mee.
Hoeveel zou zo'n bus verbruiken? 1 op 3? Dan zal de tank mooi leeg zijn op plek van bestemming.
Met dat kenteken mag je overigens de grens niet over
het was al donkerquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat weet ik. Loopt wel los, maar formeel mag het niet
Denk wel iets meer: een Citea (zoals die in Twente rondrijden) doen al 1 op 3,5 gemiddeld. Zo'n oude gelede zal niet verder komen dan 1 op 2-2,5 denk ik, zeker op de autobaan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoeveel zou zo'n bus verbruiken? 1 op 3?
Iets elektrisch. En dan zal Qliner 350 van Leeuwarden naar Alkmaar wel vernaggeld worden, want dat redt je nooit elektrisch.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 06:54 schreef marcel.de het volgende:
Ben wel benieuwd welk materiaal daar gaat komen in Friesland
Als Qbuzz het op lijn 300 Groningen - Emmen gaat redden moeten ze dat ook kunnen op lijn 350. Bovendien is de keertijd in Alkmaar volgens mij langquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Iets elektrisch. En dan zal Qliner 350 van Leeuwarden naar Alkmaar wel vernaggeld worden, want dat redt je nooit elektrisch.
Leeuwarden - Alkmaar is ruim 100 kilometer, Groningen - Emmen nog geen 60.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als Qbuzz het op lijn 300 Groningen - Emmen gaat redden moeten ze dat ook kunnen op lijn 350. Bovendien is de keertijd in Alkmaar volgens mij lang
Jaar of 10 terug tijdens mijn studententijd aan de chauffeur gevraagd.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zonder ervaring? Paar onbekende knoppen, maar valt verder ook wel mee.
Hoeveel zou zo'n bus verbruiken? 1 op 3? Dan zal de tank mooi leeg zijn op plek van bestemming.
Met dat kenteken mag je overigens de grens niet over
Dan moet er ook een laadpaal in Alkmaar komen. Ik weet niet wat er komt, maar afgaand oip het huidige elektrische spul wil je het niet onder de 25% hebben, want dan wordt het Russisch roulette.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
True, maar met langere laadtijden moet het lukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |