Weet niet op welk (zesletterwoord!) device je dit speelt maar dit spel is (onder de naam Wordly) ook als app te downloaden. Dan even op 'Nederlands' zetten en (4-11 letters!) spelen maar!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:23 schreef Leandra het volgende:
Ik doe hem niet meer sinds de toetsen kleiner zijn zodat er reclame bij kan.
Laat/laadde reclame maar op een extra pagina zoals de NYT dat doet.
Mobiel is het niet meer te doen met die kleine toetsen.
Ik speel alleen de NYT versie nog maar, want de NL versies zijn sinds de reclame ondoenbaar geworden in de mobiele versie.quote:Op maandag 11 december 2023 10:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Weet niet op welk (zesletterwoord!) device je dit speelt maar dit spel is (onder de naam Wordly) ook als app te downloaden. Dan even op 'Nederlands' zetten en (4-11 letters!) spelen maar!
Bij mij werd het een Engelstalig woord. En kantje-boord...quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:57 schreef Lovely het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 5-letterwoord geraden in 5/6 pogingen.
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛⬛🟩
⬛🟨🟨🟨⬛
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden? https://onelink.to/dgqa8w
Daar gaat de streak... zonde hoor.quote:
Vandaag Wordle nummer 1000.quote:A grand invitation from New York Times Games.
#Wordle1000 debuts on March 15 -- and when the tiles turn green, the fun begins.
We're thanking five-letter fans everywhere, with a PARTY (Wordle No. 775) inspired by solutions from Wordle history.
Join the fun in person or virtually, as we roll out the green, yellow and white carpet at locations across New York City, and across the nation.
Whether you've got a daily Wordle group chat, or you've never played before, it's easy to uncover special gifts and experiences, and reveal surprises you're sure to ENJOY (Wordle No. 478).
https://www.nytimes.com/events/wordle1000
Leuk!quote:
Ik 602 met 98% en een lopende max streak van 266.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb er inmiddels 691 gedaan, dus ik ben er niet vanaf het begin bij geweest, maar mijn winpercentage is 93% en dat lijkt me heel aardig voor een non-native speaker.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:08 schreef Kopiko het volgende:
De vorm keert terug
Woordle 1396 2/6
⬛⬛🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |