de logica ontgaat me even waarom ze nu anders staanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Rupert en Imadiddin zijn bezig om twee bedden aan elkaar te zetten met Ty ribs
ze lagen eerst op de grond toch, ze gaan nu op een bed slapen denk ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
de logica ontgaat me even waarom ze nu anders staan
Net terugquote:
Misschien muizen of moet van Febo of pijn in rugquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ze lagen eerst op de grond toch, ze gaan nu op een bed slapen denk ik.
Snap ook niet waarom nu in een keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staan meer fragmenten van gisteren: DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #5.
Ja daarom...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:50 schreef mangalie het volgende:
[..]Omdat ikkanalleswinalles in herhaling valt al 8 maanden??
Ik wilde net vragen, sinds wanneer mogen twee bedden tegen elkaar..maar ze hebben het dus gewoon gedaan en nu wachten of er iets van/over gezegd wordt door achterquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
Rupert zegt we wachten een paar dagen of we wat horen. ( of het bed zo mag staan)
ging er net om dat de bedden ook nog met de opening andersom 'moesten' staan.. aan beide kanten weinig plaats om in te stappenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ze lagen eerst op de grond toch, ze gaan nu op een bed slapen denk ik.
Snap ook niet waarom nu in een keer
Ja, eigenlijk veranderd er niet veel ze lagen al maanden met twee matrassen op de grond naast elkaar. Waarom ze nu in een keer in bed willen liggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen, sinds wanneer mogen twee bedden tegen elkaar..maar ze hebben het dus gewoon gedaan en nu wachten of er iets van/over gezegd wordt door achter
Nja ligt wel iets beter enzquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk veranderd er niet veel ze lagen al maanden met twee matrassen op de grond naast elkaar. Waarom ze nu in een keer in bed willen liggen.
Dat lachje van Imadiddin
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De Bro's nemen Erik vreselijk in de maling, was een beetje sneu maar kon er wel om lachen ....![]()
[ afbeelding ]
Erik wordt in de maling genomen - 1 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staan meer fragmenten van gisteren: DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #5![]()
apart figuur..
verbaasd dat hij 'pas' 47 is![]()
![]()
' ik weet niet of ik het Erik vind'![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:00 schreef engine het volgende:
Volgens mij past er nog wel een aardappel bij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |