Lekker witlofquote:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch nog gevonden, Jeff lekker banjeren gevolgd door een streamwissel, aanrader ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff heeft schijt aan iedereen - 1 mei 2023.Kan er niet om juichen, vind het een vieze galbak die ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Toch nog gevonden, Jeff lekker banjeren gevolgd door een streamwissel, aanrader ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff heeft schijt aan iedereen - 1 mei 2023.King!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Sas vult ook lekker in voor Bern (zijn ouders)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
Sas is wat aan het freubelen met een Jewelry Starter Kit. Ze fluistert tegen Bern:
Sas: "Ik heb er geen zin meer in"
Bern: "Hmm, dan stop je er toch mee?"
Sas: "Ik heb het niet daarover, ik heb het over hier. Ik heb er geen zin meer in. Denk dat het ook echt vreselijk is voor m'n ouders om dit te zien. En ook voor jouw ouders"
Streamwissel naar keiharde muziek, rip oren
nou mss nietquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sas vult ook lekker in voor Bern (zijn ouders)
Heerlijk, krijg er trek van...quote:
![]()
[ afbeelding ]
Jeff heeft schijt aan iedereen - 1 mei 2023.Niet gekeken...Weet nu al wat er gezegd is..Zo voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij moet aan de lotto meedoen..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niet gekeken...Weet nu al wat er gezegd is..Zo voorspelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |