Grappig. En dan gaan ze allemaal nummers doen die Nederland ooit gedaan heeft begrijp ik nuquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, Ik hoorde het hem net met wendy er over hebben
Dat ze gewoon gaan neuken ofzoquote:
eunice = nette vrouwquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze gewoon gaan neuken ofzoHier word ik helemaal simpel van inmiddels.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:48 schreef engine het volgende:
Wel een leuk idee. Heeft Erik dat zelf bedacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eunice weet niet wat ze wilquote:
Laat ze toch lekker,quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze gewoon gaan neuken ofzoHier word ik helemaal simpel van inmiddels.
Laat Babs toch lekkerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker,ze worden ook wel een beetje veel gepusht door Babette hoor. DIe is nog erger dan een puber met der vragen aan hun.
Ze doen maar, maar ik ga er niet meer naar kijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker,ze worden ook wel een beetje veel gepusht door Babette hoor. DIe is nog erger dan een puber met der vragen aan hun.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ze doen maar, maar ik ga er niet meer naar kijken.
Gelieve ook geen caps meer te posten van die twee...bedankt
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ze doen maar, maar ik ga er niet meer naar kijken.
Gelieve ook geen caps meer te posten van die twee...bedankt
Voor degenen die vals zingen heb ik nog wel een leuke tip qua songkeuzequote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zaterdag 13 mei een Ameezing songfestival
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |