abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208978938
Besef me net dat ik op dat vreemde seagm.com nooit mijn echte naam heb opgegeven. Heb bij full name gewoon een gebruikersnaam (uit gewoonte) neergezet.

Vervolgens vrolijk aankoop gedaan met ideal, uiteraard wel mobiele tel nr en emailadres bevestigd.

MAAR dit is niet goed lijkt me? Ze hebben nu een ovk afgesloten met een fictieve gebruikersnaam en ik vermoed dat de Maleisische regeltjes van toepassing zijn.

Even gecheckt of ik dat ergens nog kan aanpassen ook al is het leed al middels aankoop geschied, maar ik zie nergens een ruimte voor naam en geboortedatum etc. Ik zie alleen maar gebruikersnaam en e-mailadres die aangepast kunnen worden.

Wat nu? En ook bij MBC shahid heb ik uit gewoonte gebruikersnaam neergezet. Wat nu? Deurwaarders? Rechters?
pi_208980796
Verlies nemen en eventueel een nieuw account maken. Of te wel: Je hebt gegokt en verloren.
pi_208981315
Die vraag had je niet hier kunnen stellen ? 11.gif
pi_208981950
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:45 schreef Treinhomo het volgende:
Die vraag had je niet hier kunnen stellen ? 11.gif
heb getweet naar ABN AMRO....ze lijken samen te werken met die website:

https://www.seagm.com/nl-nl/pay
pi_208981963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:52 schreef qajariaq het volgende:
Verlies nemen en eventueel een nieuw account maken. Of te wel: Je hebt gegokt en verloren.
Heb het ze gevraagd, ze begrijpen er zelf niets van, maar tenzij ik met VISA ofzo betaal hebben ze blijkbaar niet mijn voor- en achternaam nodig, en is het een beetje als beltegoed.nl. Die vragen ook nooit om naam en leeftijd etc.
pi_208982102
Ik hoop dat ze je komen halen.
Aan het typen...
pi_208982166
Hoeveel topics heb je nodig voor al jouw drama?
pi_208982531
quote:
Op dinsdag 2 mei 2023 19:39 schreef jarajosefff het volgende:

Heb getweet naar ABN AMRO....ze lijken samen te werken met die website:

https://www.seagm.com/nl-nl/pay
Dat vroeg ik niet.
  Spellchecker dinsdag 2 mei 2023 @ 20:34:52 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208982611
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 19:55 schreef iamredleader het volgende:
Hoeveel topics heb je nodig voor al jouw drama?
Eentje, maarja als dat telkens gesloten wordt *)
pi_208982824
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 20:34 schreef maily het volgende:

Eentje, maarja als dat telkens gesloten wordt *)
_O-
pi_208983127
quote:
Op dinsdag 2 mei 2023 14:12 schreef jarajosefff het volgende:
Besef me net dat ik op dat vreemde seagm.com nooit mijn echte naam heb opgegeven. Heb bij full name gewoon een gebruikersnaam (uit gewoonte) neergezet.

Vervolgens vrolijk aankoop gedaan met ideal, uiteraard wel mobiele tel nr en emailadres bevestigd.

MAAR dit is niet goed lijkt me? Ze hebben nu een ovk afgesloten met een fictieve gebruikersnaam en ik vermoed dat de Maleisische regeltjes van toepassing zijn.

Even gecheckt of ik dat ergens nog kan aanpassen ook al is het leed al middels aankoop geschied, maar ik zie nergens een ruimte voor naam en geboortedatum etc. Ik zie alleen maar gebruikersnaam en e-mailadres die aangepast kunnen worden.

Wat nu? En ook bij MBC shahid heb ik uit gewoonte gebruikersnaam neergezet. Wat nu? Deurwaarders? Rechters?
'Beseffen' is geen wederkerig werkwoord.

Met vriendelijke groet, uw taalnazi van dienst.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 21:43:08 #12
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_208983306
Heb hetzelfde meegemaakt, ben aan lager wal geraakt en probeer nu zachtjes weer op te krabbelen. Het valt niet mee, het blijft je achtervolgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')