heb getweet naar ABN AMRO....ze lijken samen te werken met die website:quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:45 schreef Treinhomo het volgende:
Die vraag had je niet hier kunnen stellen ?
Heb het ze gevraagd, ze begrijpen er zelf niets van, maar tenzij ik met VISA ofzo betaal hebben ze blijkbaar niet mijn voor- en achternaam nodig, en is het een beetje als beltegoed.nl. Die vragen ook nooit om naam en leeftijd etc.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:52 schreef qajariaq het volgende:
Verlies nemen en eventueel een nieuw account maken. Of te wel: Je hebt gegokt en verloren.
Dat vroeg ik niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:39 schreef jarajosefff het volgende:
Heb getweet naar ABN AMRO....ze lijken samen te werken met die website:
https://www.seagm.com/nl-nl/pay
Eentje, maarja als dat telkens gesloten wordtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:55 schreef iamredleader het volgende:
Hoeveel topics heb je nodig voor al jouw drama?
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:34 schreef maily het volgende:
Eentje, maarja als dat telkens gesloten wordt
'Beseffen' is geen wederkerig werkwoord.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:12 schreef jarajosefff het volgende:
Besef me net dat ik op dat vreemde seagm.com nooit mijn echte naam heb opgegeven. Heb bij full name gewoon een gebruikersnaam (uit gewoonte) neergezet.
Vervolgens vrolijk aankoop gedaan met ideal, uiteraard wel mobiele tel nr en emailadres bevestigd.
MAAR dit is niet goed lijkt me? Ze hebben nu een ovk afgesloten met een fictieve gebruikersnaam en ik vermoed dat de Maleisische regeltjes van toepassing zijn.
Even gecheckt of ik dat ergens nog kan aanpassen ook al is het leed al middels aankoop geschied, maar ik zie nergens een ruimte voor naam en geboortedatum etc. Ik zie alleen maar gebruikersnaam en e-mailadres die aangepast kunnen worden.
Wat nu? En ook bij MBC shahid heb ik uit gewoonte gebruikersnaam neergezet. Wat nu? Deurwaarders? Rechters?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |