Oh ik dacht dat ze juist zeiden dat niemand luistert behalve Jeff Marciano en Sasquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor, ze hebben het voor elkaar, de naam van Jeffrey is weer gevallen....... niet goed luisteren..... hoezo????? Jeffrey was de laatste en deed niets verkeerd, dumpte alle ballen in de manden.....man man man.....obsessie hoor!
Zoe steeds maar zeggen dat ze de ballen van Sas steeds verkeerd aan kreeg. Zag vaak de ballen goed maar ze liet ze zelf vallen. Eun zei niet voor niets vaak tegen Zoe dat ze dichter bij Sas moest gaan zitten.quote:
Ik ook niet, vind het ook moeilijk om te zien...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Echt hoor, ik kan er werkelijk niet bij hoe iemand zich zo laat kleineren...
Zoe heeft een hekel aan Wendy. Waarom ze dan af en toe vriendinnetje speelt met haar is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh nu Wendy afzeiken, volgens Zoe was ze demotiverend
Dat ze al die bestellingen dan maar lekker zelf intiktquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh nu Wendy afzeiken, volgens Zoe was ze demotiverend
geen hekel, ze is gewoon jaloers op Wendyquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoe heeft een hekel aan Wendy. Waarom ze dan af en toe vriendinnetje speelt met haar is mij een raadsel.
Ze heeft groot gelijk, laat Zoë het maar zelf uitzoeken, moest zij ookquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Geld voor 1 dag eten want Wendy gaat een barbecue bestellen....
Zoë is zo verdomde gehaaid, ze praat iedereen naar de mond als ze denkt dat ze ze kan gebruiken, zo ook net met Bern en Sashaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoe heeft een hekel aan Wendy. Waarom ze dan af en toe vriendinnetje speelt met haar is mij een raadsel.
Laat Zoe toch lekker in de stront zakken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft groot gelijk, laat Zoë het maar zelf uitzoeken, moest zij ook
Ik zie niet wat ze in d'r zien.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat willen ze hier niet horen of zien , morrie kan niks misdoen hier
Maar dat doet ze al acht maanden en of ze zich ervan bewust is geen ideequote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë is zo verdomde gehaaid, ze praat iedereen naar de mond als ze denkt dat ze ze kan gebruiken, zo ook net met Bern en Sasha
Misselijkmakend vind ik. Net filmpje bekeken waar ze in gesprek was met haar liefje Ice, op alles maar ja en amen zeggen om in een goed blaadje te komen bij hem. Het lijkt vaak wel een langspeelplaat die is blijven hangen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë is zo verdomde gehaaid, ze praat iedereen naar de mond als ze denkt dat ze ze kan gebruiken, zo ook net met Bern en Sasha
Spreek je dan uit tegen hem want trek je waffel gewoon eens openquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:58 schreef xsaskiax het volgende:
Bern vond Jeffrey ZO irritant in de slaapkamer... vreselijk!!!
Het is ook zo, dat Jeffrey de meest veilige positie koos. Alle anderen konden voor hem de fout gaan maken.....quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor, ze hebben het voor elkaar, de naam van Jeffrey is weer gevallen....... niet goed luisteren..... hoezo????? Jeffrey was de laatste en deed niets verkeerd, dumpte alle ballen in de manden.....man man man.....obsessie hoor!
Toen ze allemaal de coupletten van het Wilhelmus aan het opzeggen waren deed Bern heel gewoon mee, hij zoekt gewoon een stok om de hond mee te slaanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Spreek je dan eens uit tegen hem want trek je waffel gewoon open
Dat is nou juist het probleem. Niemand durft zich uit te spreken naar Jeff toe.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Spreek je dan uit tegen hem want trek je waffel gewoon eens open
De meest veilige?? Zag je iemand als Sasha die hele draai maken, voeten omhoog tillen om de ballen in de manden te gooien?????quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is ook zo, dat Jeffrey de meest veilige positie koos. Alle anderen konden voor hem de fout gaan maken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |