Budget kwestiequote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
Ze investeren ook geen cent in die opdrachten.
Padvinderskamp met die spelletjes.
En dan ook nog drie eliminaties vanmiddag... druk programmaquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:20 schreef engine het volgende:
[..]
En dan ook nog drie eliminaties vanmiddag... druk programma
Dan hadden ze dat meteen moeten zeggen, het is niet de grote spellenshow, maar budgetshow. Dan hadden er velen daar gaan handtekening gezetquote:
Misschien doen ze er toch maar 2 danquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:20 schreef engine het volgende:
[..]
En dan ook nog drie eliminaties vanmiddag... druk programma
10 minuten...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb de duur van de game gemist , hoe lang is die Chinees ..
Dat gaan ze niet van te voren zeggen, die kaarten houdt de Febo voor de borst. Ze maken in TV land altijd van een mug een olifant, dat is gewoon hoe marketing werkt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat meteen moeten zeggen, het is niet de grote spellenshow, maar budgetshow. Dan hadden er velen daar gaan handtekening gezet
Maar het is altijd lachen met Moraimaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:23 schreef Clasientje het volgende:
Mijn hemel zeg Moraima kan dat weer niet🙄
Was te verwachten tochquote:
zet haar eens op de stip brengt amper iets binnenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:23 schreef Clasientje het volgende:
Mijn hemel zeg Moraima kan dat weer niet🙄
Je speelt wekelijks een kermisspelletje voor een conservatieve huishoudpot terwijl eliminatieopdracht enkel incidenteel voor een individu. Strak zit je zomaar in de finale zonder überhaupt (structureel) gestreden te moeten hebben. Dat zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, de grote gameshow, met stomme kinderspelletjes. Goedkoper en dommer kan je ze niet bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |