Je krijgt geen grote bedragen meer.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:53 schreef 5thencounter het volgende:
Wat gaat het worden, Veel of Weinig Geldspel voor ZooWie
Ja, net als JW, ik denk dat het de druk is tijdens zo'n opdracht.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zelfs Moraima weet haar couplet nu uit haar hoofd
Ja, die snap ik wel, ze krijgen per week precies genoeg geld om één week te overleven.. maar dit is de Managerwissel .. waarui moet blijken of deze Febogezind is of nietquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je krijgt geen grote bedragen meer.
1 de groep ik veel kleiner.
2 hoe minder hoe meer opdrachten (TV tijd moet worden gevuld)
Hahahaha, echt he...het is er eentje die Mori..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima wil een kip maken op de Antilliaanse manier. Zeggen ze: oh dan is hij volgende maand wel klaar of eind augustus![]()
![]()
Ook een heerlijk mens, ik hou van de humor op kamer 1, vaak leuker dan de verdienopdrachtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hahahaha, echt he...het is er eentje die Mori..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Men mag hier gewoon commentaar op de bewoners hebben hoor daar zijn we COS voorquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat hun toch doen wat hun willen is hun leven toch
quote:
Ja de laatste inderdaad en dat benoemde JW ook maar de rest is het o ik kan het niet hoor ik ga proberen hoor o lukt niet hoor, lachuh en groot applaus want ze heeft het toch maar geprobeerdquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori heeft de laatste proeven beter gescoord dan JW![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |