ze gingen er toch 6 weken meedoen , nou halveer dat maar hooguit 3 weken hebben ze ermee gedaanquote:
jef shag gekocht van die 150 dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:16 schreef engine het volgende:
[..]
Maar snap dat eigenlijk ook niet. Daarom had Jeff laatst toch die extra 150 euro zakgeld gedaan.
Ja dat is stom, hadden ze iets moeten reserveren van die 300 euro.quote:
Dat zag iedereen aankomen..quote:
hoop de niet rokers op rood , gedaan met dat gepaf lijk een schoorsteenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Nou ik ben benieuwd hoe dat dan gaat als er een stelling over komt. Grote kans dat alles op rood gaat.
Tsja dat is moeilijk terug te draaien, dan hadden ze het vanaf het begin niet toe moeten staan (FEBO)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop de niet rokers op rood , gedaan met dat gepaf lijk een schoorsteen
en aan jef die ermee begonnen is ook met dank van k5quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsja dat is moeilijk terug te draaien, dan hadden ze het vanaf het begin niet toe moeten staan (FEBO)
Terecht. Ze kunnen Kenzy de meeroker de schuld niet meer geven en blijkbaar vind niemand het nodig om wat minder te gaan roken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Nou ik ben benieuwd hoe dat dan gaat als er een stelling over komt. Grote kans dat alles op rood gaat.
nee die denken hoppa we gooien er stelling in en gaat toch doorquote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Terecht. Ze kunnen Kenzy de meeroker de schuld niet meer geven en blijkbaar vind niemand het nodig om wat minder te gaan roken.
Heeft Bern op z'n donder gehad van z'n Sasha?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:25 schreef cinsan het volgende:
benieuwd of bern is gaat doen na zijn gesprek met sasha van gisteravond
Uiteindelijk gaat het ook deze keer door. Die zijn zo verslaafd dat er geen andere optie is.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee die denken hoppa we gooien er stelling in en gaat toch door
Ik had ook gedacht dat ze er langer mee zouden doen... en dom natuurlijk dat je al je geld er doorheen jaagt..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Terecht. Ze kunnen Kenzy de meeroker de schuld niet meer geven en blijkbaar vind niemand het nodig om wat minder te gaan roken.
Rekening houden met anderen en minder roken zou een optie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:29 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het ook deze keer door. Die zijn zo verslaafd dat er geen andere optie is.
nee , dat niet ging over stemmen , jw en erik zijn niet van plan om op jef te stemmen, waren er in de kas over bezigquote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heeft Bern op z'n donder gehad van z'n Sasha?
Moggequote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:32 schreef danaqui het volgende:
Ff terug gelezen, voor die 300 bestedinggeld kon alleen maar bij Zalando of Bol gekocht worden en geen tabak voor gekocht worden.
En ja er is nog eten voor vandaag dat kwam gisteravond nog binnen.
Mogge![]()
Nee joh geen sorryquote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ow sorry, dan heb ik niks gezegd... dat wist ik niet..
Ja beetje wel...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee , dat niet ging over stemmen , jw en erik zijn niet van plan om op jef te stemmen, waren er in de kas over bezig
later gingen sas en bern buiten praten , sas opperde om jef uit te nodigen om mee te doen aan evennement , doet hij dat hopen ze dat hij bern met rust laat . was heel warrig verhaal
👍quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee joh geen sorry![]()
Ik zag die vragen een paar keer voorbij komen en zag nog geen antwoorden dus dacht ik geef ff antwoord.
Ik heb het idee dat het juist steeds harder gaat met die bussen shag.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Rekening houden met anderen en minder roken zou een optie kunnen zijn.
Hoelang zouden ze ermee doen dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het juist steeds harder gaat met die bussen shag.
Vooral het weerzinwekkende gedrag van Jeffrey, als hij zijn dope niet krijgt, zullen de meesten niet dulden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:29 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het ook deze keer door. Die zijn zo verslaafd dat er geen andere optie is.
die zijn gedrag is al weerzinwekkend ook als hij tabak heeft , word nog erger zonder dope . hij is nu al zo opgefokt als wat en vooral richting bernquote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Vooral het weerzinwekkende gedrag van Jeffrey, als hij zijn dope niet krijgt, zullen de meesten niet dulden.
Ja ik snap dat zij willen paffen, ik ken de verslaving...(maar 4 jaar ex roker)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
bij laatste stelling dacht ik dat gezegd was dat ze er 6 weken mee gingen doen
Goed gedaan en daarmee zeg je ook dat de verslaving een keuze is. Talloze mensen zijn ze voorgegaan en gestopt dus het lijkt me niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat zij willen paffen, ik ken de verslaving...(maar 4 jaar ex roker)
Ik ben benieuwd hoe er gestemd gaat worden.
Naast dat het een fantastisch persoonlijk doel is, kan het niet faciliteren van tabak het laatste zetje voor Jeffrey zijn.... Een grote meerderheid (ja, ook Isaac) wil hem er uit hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Goed gedaan en daarmee zeg je ook dat de verslaving een keuze is. Talloze mensen zijn ze voorgegaan en gestopt dus het lijkt me niet onmogelijk.
Absoluut van de ene op de andere dag, ik was er klaar mee, zonder pleisters of pillen..het vergt wat doorzettingsvermogen maar als je wil... superblij mee...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Goed gedaan en daarmee zeg je ook dat de verslaving een keuze is. Talloze mensen zijn ze voorgegaan en gestopt dus het lijkt me niet onmogelijk.
isaac houd jef er voorlopig nog in om meerheid van stemmen te hebben , hun eerst doelwit is bern nuquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Naast dat het een fantastisch persoonlijk doel is, kan het niet faciliteren van tabak het laatste zetje voor Jeffrey zijn.... Een grote meerderheid (ja, ook Isaac) wil hem er uit hebben.
Thnxquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
gewoonlijk rond de middag , eerst nog wat pitches en dan stemmen
Neej joh daar hebben ze geen geld voor, ik dacht morgenavond..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
ALs het goed is vandaag vanWendys eenafscheidsetentje als Manager een BBQ
Gepland was voor vandaag, en er zijn gisteren toch nog boodschappen binnen gekomen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej joh daar hebben ze geen geld voor, ik dacht morgenavond..
ja hoogstnoodzakelijkequote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gepland was voor vandaag, en er zijn gisteren toch nog boodschappen binnen gekomen?
Ze zouden eens minder drank moeten kopen met die 'feestjes' daarquote:
Ze hadden natuurlijk gedacht gisteren een verdienopdracht te krijgen daar waren ze min of meer vanuit gegaan.. maar die bleef uit.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gepland was voor vandaag, en er zijn gisteren toch nog boodschappen binnen gekomen?
Eigenlijk zouden ze eens een paar dagen geen verdien moeten doen en dat ze eten uit de winstpot moeten betalenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk gedacht gisteren een verdienopdracht te krijgen daar waren ze min of meer vanuit gegaan.. maar die bleef uit.
Zo te zien wel. Nu is ze er niet vroeg uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |