Vooral het weerzinwekkende gedrag van Jeffrey, als hij zijn dope niet krijgt, zullen de meesten niet dulden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:29 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het ook deze keer door. Die zijn zo verslaafd dat er geen andere optie is.
die zijn gedrag is al weerzinwekkend ook als hij tabak heeft , word nog erger zonder dope . hij is nu al zo opgefokt als wat en vooral richting bernquote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Vooral het weerzinwekkende gedrag van Jeffrey, als hij zijn dope niet krijgt, zullen de meesten niet dulden.
Ja ik snap dat zij willen paffen, ik ken de verslaving...(maar 4 jaar ex roker)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
bij laatste stelling dacht ik dat gezegd was dat ze er 6 weken mee gingen doen
Goed gedaan en daarmee zeg je ook dat de verslaving een keuze is. Talloze mensen zijn ze voorgegaan en gestopt dus het lijkt me niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat zij willen paffen, ik ken de verslaving...(maar 4 jaar ex roker)
Ik ben benieuwd hoe er gestemd gaat worden.
Naast dat het een fantastisch persoonlijk doel is, kan het niet faciliteren van tabak het laatste zetje voor Jeffrey zijn.... Een grote meerderheid (ja, ook Isaac) wil hem er uit hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Goed gedaan en daarmee zeg je ook dat de verslaving een keuze is. Talloze mensen zijn ze voorgegaan en gestopt dus het lijkt me niet onmogelijk.
Absoluut van de ene op de andere dag, ik was er klaar mee, zonder pleisters of pillen..het vergt wat doorzettingsvermogen maar als je wil... superblij mee...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Goed gedaan en daarmee zeg je ook dat de verslaving een keuze is. Talloze mensen zijn ze voorgegaan en gestopt dus het lijkt me niet onmogelijk.
isaac houd jef er voorlopig nog in om meerheid van stemmen te hebben , hun eerst doelwit is bern nuquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Naast dat het een fantastisch persoonlijk doel is, kan het niet faciliteren van tabak het laatste zetje voor Jeffrey zijn.... Een grote meerderheid (ja, ook Isaac) wil hem er uit hebben.
Thnxquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
gewoonlijk rond de middag , eerst nog wat pitches en dan stemmen
Neej joh daar hebben ze geen geld voor, ik dacht morgenavond..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
ALs het goed is vandaag vanWendys eenafscheidsetentje als Manager een BBQ
Gepland was voor vandaag, en er zijn gisteren toch nog boodschappen binnen gekomen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej joh daar hebben ze geen geld voor, ik dacht morgenavond..
ja hoogstnoodzakelijkequote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gepland was voor vandaag, en er zijn gisteren toch nog boodschappen binnen gekomen?
Ze zouden eens minder drank moeten kopen met die 'feestjes' daarquote:
Ze hadden natuurlijk gedacht gisteren een verdienopdracht te krijgen daar waren ze min of meer vanuit gegaan.. maar die bleef uit.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gepland was voor vandaag, en er zijn gisteren toch nog boodschappen binnen gekomen?
Eigenlijk zouden ze eens een paar dagen geen verdien moeten doen en dat ze eten uit de winstpot moeten betalenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk gedacht gisteren een verdienopdracht te krijgen daar waren ze min of meer vanuit gegaan.. maar die bleef uit.
Zo te zien wel. Nu is ze er niet vroeg uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |