Die moeder vertelt dat ze dus relatie had met die man en vader van Summer en dat hij andere wijven neukte en ze benoemd dat zij ook elke maand met hem neukte en nu krijgt hij een baby bij een van die affaires.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik ga dat echt niet helemaal lezen hoor. Samenvatting?
Ze hebben allebei een drugsprobleem en beschuldigen hun dochter die hun dealer is en elkaar.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik ga dat echt niet helemaal lezen hoor. Samenvatting?
Mmm ja. Misschien wil die vader gewoon ook de andere drie seizoenen op de wereld zetten.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die moeder vertelt dat ze dus relatie had met die man en vader van Summer en dat hij andere wijven neukte en ze benoemd dat zij ook elke maand met hem neukte en nu krijgt hij een baby bij een van die affaires.
De zusjes heten Angel en Lovelyquote:Op maandag 1 mei 2023 21:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Als je als Summer de Snoo op de wereld wordt gezet sta je sowieso al op achterstand.
Jij hoort in bed te liggen habibo.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie noemt er nu zijn kind “Summer”
Verschrikkelijk.
Wie? who cares eigenlijk, ze zoeken het maar lekker uit!quote:Op maandag 1 mei 2023 21:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die moeder vertelt dat ze dus relatie had met die man en vader van Summer en dat hij andere wijven neukte en ze benoemd dat zij ook elke maand met hem neukte en nu krijgt hij een baby bij een van die affaires.
Dit + zo’n smerig proletenlettertype maken het echt onleesbaarquote:Op maandag 1 mei 2023 22:44 schreef Kriegel het volgende:
2: Ik kan deze zooi niet eens lezen man, wie slaat zo'n mobiel screenshot nou op als JPG in een of andere kutkwaliteit?
Dont shoot the messenger het originele bericht was al moeilijk tot niet leesbaar.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:44 schreef Kriegel het volgende:
1: Wie geeft een fuck?
2: Ik kan deze zooi niet eens lezen man, wie slaat zo'n mobiel screenshot nou op als JPG in een of andere kutkwaliteit?
Het likt wel een post van @ scjvb, ook immer onleesbaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 06:28 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit + zo’n smerig proletenlettertype maken het echt onleesbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |