De eigenaar heb ik gesproken en die heeft aangegeven dat hij nooit mensen met uitgezaaide alvleesklierkanker zal oplichtenquote:
Dus jij gelooft een vage website, ipv je mede-non-carciogene-FOK!ers?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:21 schreef jarajosefff het volgende:
https://www.scamadviser.c(...)utm_content=cmp-true
Echt hè, zowel dat topic als deze verdienen eenquote:Op maandag 1 mei 2023 21:27 schreef Het_Bokje het volgende:
TS zit op Tweakers
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2186428
eeeh nee? Nou ja, wel de betaling....maar dat kon die rakker zien.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:04 schreef DJKoster het volgende:
Heb je in die live chat iets besproken over de betaling of gegevens/codes van je bank doorgegeven?
Zo ja: Bel je bank! NU!
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:30 schreef jarajosefff het volgende:
Ik zit hier momenteel te rillen, maar kort verhaal:
Ben al een tijdje bezig met Arabisch leren en wou MBC Shahid hebben. Zelf betalen vind ik raar, want het is een site in het midden-oosten. Dus heb ik zitten googlen op cadeaukaarten. Nergens te vinden, behalve op een site die wat verdacht oogt:
https://www.seagm.com/nl-nl/shahid-vip-global
Uit wanhoop rillend een account aangemaakt, en na het invoeren van mijn telefoonnummer betaald met ABN Ideal. DOODENG.
Het duurde even en ik moest zelfs chatten via de livechat op hun site, maar ineens stond er bij mijn cadeaukaart VOLTOOID.
Helaas viel mij ook iets eigenaardigs op:
[ afbeelding ]
BETEKENT dit dat ik 13643 euro moet betalen ?
En nu komt ook nog dit, ik dacht ik heb een voucher voor 3 maanden:
[ afbeelding ]
Next payment date August 1, 2023???
Ik heb nooit betaalgegevens opgegeven? Kan het zo zijn dat SEAGM mijn IDEAL gegevens doorgeeft aan mintroute die blijkbaar de vouchers verstrekt en vervolgens heeft MBC dat ook? Hoe gaan ze me anders tot betalen dwingen?
Had dit niet moeten doen ?
Elke volgende afschrijving zou je toch kunnen storneren ? Of kan dat niet ?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 03:18 schreef jarajosefff het volgende:
BEN BANG.
Er staat op mijn bankrekening bij die afschrijving: SEAGAMER VIA NUVEI
?!!!!
Wat is NUVEI? Wie is dat?
Dus als een derde van jouw rekening geld plukt, storneer jij? Vervolgens zie je die derde in de rechtbank?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 05:16 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Elke volgende afschrijving zou je toch kunnen storneren ? Of kan dat niet ?
In de rechtbank ? dat heb ik nog nooit gehad. Ik heb volgens mij in het verleden 1 keer gestorneerd, daarna nooit meer iets over gehoord.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 05:22 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Dus als een derde van jouw rekening geld plukt, storneer jij? Vervolgens zie je die derde in de rechtbank?
En ik maar hopen dat ik geband was, jammerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:45 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
niet meer, daar is ie al vanaf gekankert
quote:je hebt geen toegang tot categorie 6.
Het topic dat je op hebt opgevraagd bevindt zich momenteel in een voor jou afgesloten gedeelte. Mogelijk is het topic verwijderd.
(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)
Jij bent niet heel slim?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 05:38 schreef Het_Bokje het volgende:
Lekker bij een site bestellen die je niet kent, en vervolgens bij iedere letter die je niet snapt in paniek raken.
Leef de leven
nuvei.com Payments designed to accelerate your cancer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |