Nou nee. De komende weken nog steeds niet dus.quote:
Ja ik ga de elektrische deken ook nog maar niet weghalen.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Lig 's nachts nog prima onder m'n winterdekbed en sprei
das al heel lang zo toch?quote:Op maandag 1 mei 2023 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom kan mijn zorgverlener bepalen welk merk medicatie ik krijg wtf?
Omdat die er verstand van heeft. Lijkt me veel beter dan dat een zorgverzekeraar dat kan bepalen.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
ik zag net 2 leuke jurkjes maar mag het niet kopenquote:Op maandag 1 mei 2023 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik had alleen allemaal leuke nieuwe shirtjes gekocht en met dit tempo kan ik ze misschien net 2 keer aan.
Idk ik had altijd dezelfde zorgverzekeraar, maar nu ben ik geswitch en krijg ik ineens b merk pillenquote:
Krijg je nu een of ander white label?quote:Op maandag 1 mei 2023 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
Van mij wel hoor.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag net 2 leuke jurkjes maar mag het niet kopen
ja die vergoeden dan alleen b merk. Maar hoeft niet slechter te zijn hequote:Op maandag 1 mei 2023 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idk ik had altijd dezelfde zorgverzekeraar, maar nu ben ik geswitch en krijg ik ineens b merk pillen
Oepsie ik bedoelde zorgverzekeraarquote:Op maandag 1 mei 2023 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat die er verstand van heeft. Lijkt me veel beter dan dat een zorgverzekeraar dat kan bepalen.
Heb je die ene jurk die een broek was nog gekregen?quote:Op maandag 1 mei 2023 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag net 2 leuke jurkjes maar mag het niet kopen
nee die is nu onderwegquote:Op maandag 1 mei 2023 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je die ene jurk die een broek was nog gekregen?
oh ja dat lijkt me niet goed iddquote:Op maandag 1 mei 2023 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oepsie ik bedoelde zorgverzekeraar
Weeniet, Ik switch nooit en ik gebruik ook geen medicijnen.quote:
Nou ja deze kan ik dus niet sublinguaal nemenquote:Op maandag 1 mei 2023 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die vergoeden dan alleen b merk. Maar hoeft niet slechter te zijn he
Je slikt niet graag?quote:Op maandag 1 mei 2023 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja deze kan ik dus niet sublinguaal nemen
Ja moet even uitzoeken hoe en wat.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar Dimmy, even geneesmiddelenvergoedingssysteem erop naslaan (https://wetten.overheid.nl/BWBR0018715/2014-03-01/1#Bijlage1)
Maar als je niet graag een pil slikt dan kun je er vast specifiek om vragen toch?quote:Op maandag 1 mei 2023 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja moet even uitzoeken hoe en wat.
wat?quote:Op maandag 1 mei 2023 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja deze kan ik dus niet sublinguaal nemen
Ja ziekenhuis zei regel het met je apotheek, apotheek zegt regel het met je verzekeraarquote:Op maandag 1 mei 2023 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar als je niet graag een pil slikt dan kun je er vast specifiek om vragen toch?
In dat soort gevallen bel ik Fles altijd op zodat die het kan regelen.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ziekenhuis zei regel het met je apotheek, apotheek zegt regel het met je verzekeraar
Voordat je switchte niet jE EiGeN ReSeArCh gedaan?quote:Op maandag 1 mei 2023 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oepsie ik bedoelde zorgverzekeraar
Raven is tegelijkertijd ook nog steeds muzikant.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:56 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk moet raven meer programma's maken
dat weet ikquote:Op maandag 1 mei 2023 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Raven is tegelijkertijd ook nog steeds muzikant.
Neequote:Op maandag 1 mei 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voordat je switchte niet jE EiGeN ReSeArCh gedaan?
Nawwwquote:Op maandag 1 mei 2023 17:06 schreef bitterbal het volgende:
kijk dimmie![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Mag ook nietquote:
jaquote:Op maandag 1 mei 2023 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ook niet![]()
Alles wat het volk leuk en schattig vindt mag nietKloteregering!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |