#speculatieTopicquote:Op maandag 1 mei 2023 10:12 schreef Lovely het volgende:
Er is niet bekendgemaakt waaraan de beroemde chef is overleden.
Beetje een rare reactiequote:
Leuke vent, veel te jong iddquote:Op maandag 1 mei 2023 10:34 schreef Momo het volgende:
RIP, leuk programma met leuke juryleden. Vreselijk zo jong
Als je als uitdaging zelf eens een kogelvis wilt fileren en bereiden, kan dat idd goed mis gaan.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:58 schreef marc0871 het volgende:
Nou ja, gezien dat voedsel zijn beroep is, nog niet eens zo'n heel rare gedachte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we weten het niet, dus....Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Misschien niet nee,maar toch vind ik zo'n reactie misplaatstquote:Op maandag 1 mei 2023 11:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, gezien dat voedsel zijn beroep is, nog niet eens zo'n heel rare gedachte
quote:Op maandag 1 mei 2023 12:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je als uitdaging zelf eens een kogelvis wilt fileren en bereiden, kan dat idd goed mis gaan.
Steve Irwin legde ook het loodje met een vis toen hij met zijn werk bezig was.Nee, we weten het niet, en dan ga je juist speculeren omdat er ook niet bij wordt gezegd waaraan hij is overleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we weten het niet, dus....
Tenminste ik wel, als ik heel eerlijk ben, en dat ben ik nu.
Maar rust in vrede.Het is pas echt crisis als het bier op is.
Ik hou van mensen die eerlijk zijnquote:Op maandag 1 mei 2023 12:28 schreef tesssssssss het volgende:
Nee, we weten het niet, en dan ga je juist speculeren omdat er ook niet bij wordt gezegd waaraan hij is overleden.
Tenminste ik wel, als ik heel eerlijk ben, en dat ben ik nu.
Maar rust in vrede.
Ja, en een schuld van $ 3,2 miljoen.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:23 schreef Tengano het volgende:
Was (ooit) verslaafd aan heroine lees ik.
Laat die kogelvis maar zitten dus.
Hoe krijg je dat voor elkaar?????quote:Op maandag 1 mei 2023 12:32 schreef Bep-Vetklep het volgende:
That year (2018), Orana was also named Australia's best restaurant by the Good Food Guide.
Orana closed its doors in 2020 when it went into voluntary administration with debts totalling $3.2million.
3 jaar geleden zonk het schip dus/critical life event.quote:What is voluntary administration? An insolvency procedure where an external administer is appointed because the company is in financial trouble. The 'voluntary administrator' is appointed by: the directors after they have decided the company is or is likely to become insolvent.
quote:Critical life event. An event in life that requires major adjustment and adaptive behavior. Such events may be regarded in retrospect as unusually formative or pivotal in shaping attitudes and beliefs. Common critical life events include the death of a loved one, divorce, and unemployment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 01-05-2023 13:19:30 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Zegt misschien meer over jou.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien niet nee,maar toch vind ik zo'n reactie misplaatst
Veel faam, hoge omzet dan kunnen hoge vaste lasten er ook wel af. En toen ging Australie full fascist met covid en waren er nog wel de hoge lasten maar geen inkomsten meer?quote:Op maandag 1 mei 2023 12:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?????
[..]
3 jaar geleden zonk het schip dus/critical life event.
[..]
Hoezo rare reactie, dit is toch het eerste wat iedereen denktquote:
quote:Op maandag 1 mei 2023 12:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?????
[..]
3 jaar geleden zonk het schip dus/critical life event.
[..]3.2 miljoen valt wel mee. De restaurant groep van een van de vorige jury leden zat op 20.7 miljoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://www.hospitalityma(...)ion-before-collapse/
Hoop van die restaurants maken amper winst en het gaat al goed als je breakeven haalt. Gooi er zoiets al corona tegen aan en dan gaat het snel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |