Moge duidelijk zijn.quote:Op zondag 30 april 2023 21:11 schreef Urquhart het volgende:
Heitinga is nu toch wel einde verhaal hoop ik?
Als de keeper de andere kant op duikt dan wordt het altijd gezien als "goede" penalty, ook al gaat de bal recht door het midden of met slakkentempo half in de hoek. Iemand als Makaay was daar meester in maar volgens mij is het bij de meeste penaltynemers puur gelukquote:Op zondag 30 april 2023 21:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die van Goots was ook heel erg slecht.
Nou nou nou… hij heeft sinds vorige week aardig beterschap getoond. Kan er ook niet zoveel aan doen dat brubie nog geen penanty kan schoppen. Ik vind dat je hem pas mag afrekenen als hij een volledige voorbereiding heeft gedraaid met een selectie die hij zelf heeft kunnen samenstellen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De enige winst na vandaag: sowieso geen Heitinga als hoofdcoach.
In slow-motion zie je de error in z'n hoofd wanneer hij ziet dat de keeper blijft staan. Binnenkantje naar rechts was voldoende geweest. Het mag niet maar gebeurt toch.quote:
Zou je wel willen hequote:Op zondag 30 april 2023 21:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou nou nou… hij heeft sinds vorige week aardig beterschap getoond. Kan er ook niet zoveel aan doen dat brubie nog geen penanty kan schoppen. Ik vind dat je hem pas mag afrekenen als hij een volledige voorbereiding heeft gedraaid met een selectie die hij zelf heeft kunnen samenstellen.
Vond m vandaag wel sterk spelen eigenlijk, alleen die pingel was hopeloos.quote:Op zondag 30 april 2023 21:17 schreef MaxC het volgende:
Brobbey,![]()
![]()
snel verkopen tegen elk aannemelijk bod
brobbey speelde prima. Alleen die pingel was waardeloos.quote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond m vandaag wel sterk spelen eigenlijk, alleen die pingel was hopeloos.
Zou wel leuk zijn ja. Volgend jaar weer fluitend kampioen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zou je wel willen he. Nee hij heeft geen enkel talent in het vak getoond. Een hard werkende vent die hart heeft voor de club, meer is het niet.
Mwah... 2e plek en bekerwinst had er met een goede trainer wellicht wel in gezeten. Kampioenschap niet nee.quote:Op zondag 30 april 2023 21:21 schreef De_Pel het volgende:
[ twitter ]
[..]
Zou wel leuk zijn ja. Volgend jaar weer fluitend kampioen.
(Al gebiedt de waarheid wel te zeggen dat waarschijnlijk 9 van de 10 trainers in zijn positie hadden gefaald)
Een hoofdtrainer zou in eerste instantie niet eens een selectie moeten samenstellen hoogstens een suggestie hier en daar. Daarvoor heb je een legertje scouts/data analisten en iemand die de titel van technisch directeur draagt maar stiekem een tweedehands auto verkoper is.quote:Op zondag 30 april 2023 21:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou nou nou… hij heeft sinds vorige week aardig beterschap getoond. Kan er ook niet zoveel aan doen dat brubie nog geen penanty kan schoppen. Ik vind dat je hem pas mag afrekenen als hij een volledige voorbereiding heeft gedraaid met een selectie die hij zelf heeft kunnen samenstellen.
In een slangenkuil is het altijd lastig presteren. Niet dat mokerdomme Johnny nou zo’n toppert zal zijn, maar dit was de meesten niet gelukt. Blij zijn dat Johnny zo mokerdom is dat hij in wilde stappen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mwah... 2e plek en bekerwinst had er met een goede trainer wellicht wel in gezeten. Kampioenschap niet nee.
Volgend seizoen Feyenoord alleen fluitend kampioen als Slot blijft en Ajax een koekebakker aanstelt.
Zal toch wel? Los van dat dit niet je selectie is bladiebla, je laat Ajax vandaag Ajax-onwaardig voetballen en je vertikt het ze op pingels te trainen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:11 schreef Urquhart het volgende:
Heitinga is nu toch wel einde verhaal hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |