Welke?quote:
Die indruk heb ik ookquote:Op zondag 30 april 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Max is wel flink aan het managen volgens mij, ben benieuwd wanneer die het gas gaat opengooien
Idd, die laat Perez lopen. Al gaat hij echt wel een kans wagen.quote:Op zondag 30 april 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Max is wel flink aan het managen volgens mij, ben benieuwd wanneer die het gas gaat opengooien
Het plaatje dat zojuist door Nattekat verwijderd is uit de OPquote:
Ik denk dat hij dat verschil niet gaat kunnen maken. Of zijn banden moeten veel beter blijvenquote:Op zondag 30 april 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Er zijn geen plaatjes verwijderd sinds jouw post.quote:Op zondag 30 april 2023 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het plaatje dat zojuist verwijderd is uit de OP
Ik denk dat dit gewoon Perez beter ligt. Zou me niks verbazen als Perez ook wint.quote:Op zondag 30 april 2023 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kan er ook niets aan doen dat RB een blunder maakte.
Wel. Door jou. LosZetos-plaatjequote:Op zondag 30 april 2023 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn geen plaatjes verwijderd sinds jouw post.
Komt nog wel een stop denk ik en dan gaat hij wel aanvallen.quote:Op zondag 30 april 2023 13:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat verschil niet gaat kunnen maken. Of zijn banden moeten veel beter blijven
Banden managen ipv een poging wagen is ook niet uit luxe.quote:Op zondag 30 april 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |