Ik kan je zijn Facebook-adres geven haha! En ook wat hem overkwam haha!quote:Op zondag 30 april 2023 09:18 schreef KeesFeyenoord het volgende:
Wie wilt weten wie hij is die deze broek in het openbaar vervoer draagt?...
[ afbeelding ]
Ik weet wat hem toen gebeurde en ik weet nu wie hij is hahaha!
Hij die recht voor hem zat gaf hem een loeiharde rotklap. Raad eens waar hij op werd getroffen?quote:Op zondag 30 april 2023 09:18 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n tanden?quote:Op zondag 30 april 2023 09:36 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Hij die recht voor hem zat gaf hem een loeiharde rotklap. Raad eens waar hij op werd getroffen?
quote:Op zondag 30 april 2023 09:36 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Hij die recht voor hem zat gaf hem een loeiharde rotklap. Raad eens waar hij op werd getroffen?
Nee. Voltreffer op iets wat zichtbaar is. En gevoelig hihi.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 april 2023 09:43 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
[..]
Nee. Voltreffer op iets wat zichtbaar is. En gevoelig hihi.
Dit noem ik geen gevechtshouding hahaha!quote:Op zondag 30 april 2023 09:56 schreef heywoodu het volgende:
Hij had zeker geen perfecte gevechtshouding!
Ik denk op zijn knie, uiterst pijnlijk haha!quote:Op zondag 30 april 2023 10:02 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit noem ik geen gevechtshouding hahaha!
[ afbeelding ]
Nee. Iets hoger. En veel gevoeliger. Hij die zit kijkt er recht tegen aan.quote:Op zondag 30 april 2023 10:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk op zijn knie, uiterst pijnlijk haha!
Ah, zo. Ja een klap op je bovenbeen is ook heel kutquote:Op zondag 30 april 2023 10:08 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Nee. Iets hoger. En veel gevoeliger. Hij die zit kijkt er recht tegen aan.
Je zei 'kut', hihihihihihiiiiiiiiquote:Op zondag 30 april 2023 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, zo. Ja een klap op je bovenbeen is ook heel kut
Bijna goed. Wat zit er hoog tussen in?quote:Op zondag 30 april 2023 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, zo. Ja een klap op je bovenbeen is ook heel kut
Haha, ik snap hem! Vol geraakt op zijn vadsige laaghangende buik!quote:Op zondag 30 april 2023 10:11 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Bijna goed. Wat zit er hoog tussen in?
Dat is weer te hoog en ik zie geen vadsige laaghangende buik.quote:Op zondag 30 april 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, ik snap hem! Vol geraakt op zijn vadsige laaghangende buik!
Dit ben ik niet maar is dezelfde die zo in de metro recht voor die vent stond...quote:Op zondag 30 april 2023 10:16 schreef leolinedance het volgende:
Yesss TS is terug! Plaats je vakjesfoto nog eens? Even kijken waar we je het beste kunnen raken.
B3, zere schouder is een bitch!quote:Op zondag 30 april 2023 10:21 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Dit ben ik niet maar is dezelfde die zo in de metro recht voor die vent stond...
[ afbeelding ]
Ok. Op welk vakje (bv E7) zou jij op gaan rammen?
Dan moet je eerst achter hem komen.quote:Op zondag 30 april 2023 10:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Aan die benen te zien is het een hele oude man, ik zou hem voor zijn rug stompen die zijn meestal zwak bij die oude reptielen.
Kan. Maar je kan het jezelf ook veel makkelijker maken haha.quote:
Welk vakje is dat dan?quote:
Zo'n oude kerel, makkelijk daar ren je rondjes omheen.quote:Op zondag 30 april 2023 10:29 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Dan moet je eerst achter hem komen.
[..]
Kan. Maar je kan het jezelf ook veel makkelijker maken haha.
[..]
Welk vakje is dat dan?
Hij heeft ook een uitermate zwakke gevechtspositie, dus dat is geen probleem inderdaad.quote:Op zondag 30 april 2023 10:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo'n oude kerel, makkelijk daar ren je rondjes omheen.
1 keiharde dreun op C8 natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2023 10:21 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Dit ben ik niet maar is dezelfde die zo in de metro recht voor die vent stond...
[ afbeelding ]
B4 op zekersquote:Op zondag 30 april 2023 10:21 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
C8 want kan hij niet verdedigen en is zeer effectief.quote:Op zondag 30 april 2023 10:21 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja wie is hij dan?quote:Op zondag 30 april 2023 09:18 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, hij is zichzelf nu aan het bevredigen op jouw antwoord.quote:Op zondag 30 april 2023 10:50 schreef Gorras het volgende:
[..]
C8 want kan hij niet verdedigen en is zeer effectief.
In vakje E11 is er niets.quote:
Wat raak je van hem in vakje C8 dan?quote:Op zondag 30 april 2023 11:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Oooooh is het C8????? Nooit gedacht hahahahahahhahah
AJAXJODEN SUPERJODEN
Ballen/pikquote:Op zondag 30 april 2023 11:08 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
In vakje E11 is er niets.
[ afbeelding ]
[..]
Wat raak je van hem in vakje C8 dan?
quote:Op zondag 30 april 2023 11:08 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja een loeiharde rotklap in vakje C8 is een voltreffer op zijn ballen ja.quote:
Nou, dan zal ik het wel verliezen in een 1 op 1 gevecht.quote:Op zondag 30 april 2023 11:08 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zondag 30 april 2023 10:21 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Hier heeft hij wel gelijk want een loeiharde rotklap in vakje C8 is een voltreffer op zijn ballen. Zeker weten dat dat effectief is hahaha!quote:Op zondag 30 april 2023 10:50 schreef Gorras het volgende:
[..]
C8 want kan hij niet verdedigen en is zeer effectief.
quote:Op zondag 30 april 2023 09:18 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan mij alles vragen!quote:Op zondag 30 april 2023 09:18 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |