Het hangt en staat een beetje

bij de reden/motivatie waarom je het gebruiken wil of wat eventueel de oorzaak of definitie is van de erectiestoornis.
Geen erectie kunnen krijgen of niet lang kunnen vasthouden kan verschillende oorzaken hebben, van neurologisch, of psychisch of anatomisch. Bv. opwinding verliezen door nervositeit en afdwaling van gedachten tijdens de seks is psychisch en vermoeidheid van spieren zoals billen en bekken is anatomisch kan voldoende zijn om in te zitten met een stijve die te snel last krijgt van hoogtevrees.
Heb je dus niet echt een serieuze erectiestoornis, maar houd je het niet vol dan zit het probleempje ergens in de vorm van concentratie tussen je oren of je algehele fitheid/spiergebruik laat wensen over. Of je mist de juiste partner die het niet voor elkaar krijgt je goed te stimuleren.
Dus elke motivatie waarom zal ook zijn eigen en andere ervaring kennen.
Of je wilt het gewoon eens uit nieuwsgierigheid proberen. In zulke gevallen kun je het best beginnen met een half pilletje en ervaren wat het doet en gaande weg er voor kiezen om die andere helft ook te slikken. Begin je gelijk met de volle mep, dan moet je die volle mep misschien alleen uitzitten. Een bijwerking van de volledige dosis zou lichte hoofdpijn kunnen zijn. Dit is tijdens de seks eigenlijk al niet zo heel erg prettig en is je partner al klaar maar jij zit daarna nog vol drop, dan moet je dit zo alleen uitzitten.
Een half pilletje werkt recreatief net zo goed, vooral wanneer er geen echte noodzaak is dit middel te gebruiken. Hebben jullie dan na tijdje nog steeds zin slik je ook de andere helft. Met kleinere dosis over langer termijn uit te strijken heb je nog grote kans dat het de ochtend daarna nog steeds werkt en dan kun je nog even gaan voor de kers op het toetje.
Ik heb het middel op deze wijze altijd wel als prettig en amusant ervaren en nooit bijwerkingen gehad. Bij de eerste wel, meteen 1 hele pil geslikt en hoofdpijn ervaren. Zodoende heb ik het daarna bij de halve gehouden en het erectie effect was gelijk zonder hoofdpijn. Verder wordt je niet echt gestimuleerd hangt ie alsnog niet in de weg, beetje gestimuleerd meteen paraat in volle glorie.
Nu ben ik alweer tijdje vrij gezellig en geen behoefte aan die dingen, trekstof is het niet, dus ook al lang niet meer gehad. Toen bestelde ik die gewoon bij kamagra.nl. Maar dat was nog een tijd dat er nog geen sprake was van wetgeving. Nu lees ik dat de particuliere verkoop inmiddels verboden is. Wat dit betreft heb ik dus geen recente ervaringen.
Qua erectie helpt dit middel waarschijnlijk altijd wel maar psychisch i.i.g niet dat moet jezelf of je partner doen en gebeurd daar niks dan blijft wel de erectie maar kan de ejaculatie wel even op zich laten wachten als klaarkomen een must is. Dan ligt het allemaal weer aan je partner of die er wel zin in heeft om zo lang te rampetampen tot je eindelijk eens klaar bent. Dus je moet hierin niet alleen je eigen ervaring maar ook die van je partner in meenemen. Seks heb je immers altijd op zijn minst met z'n tweeën. Ik heb dan ook geen vliegende keeper ervaringen die de one night stands achterna jaagt om meisjes droog te poppen.
Dus qua aanrader? Ik heb 1 vriendin gehad die wou er niets van weten en die stijve hark maakte er een probleem van. Dan dus nee, is geen lolletje... Daarna ook een vriendin gehad die er volledig voor open stond en daar hebben we beide dan wel veel lol aan beleeft. Dan dus zeker ja...