quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:32 schreef Limbus het volgende:
Gelukkig hebben de mannen Eunice aka sekte leider door, maar props
voor mijn toppertje Babs nog steed in de race
quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:35 schreef engine het volgende:
Rupie en Ima dan...korte pauzes voor roken en eten maar ze blijven lopen
Of misschien zoekt ie gewoon iets ..quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:39 schreef engine het volgende:
Er is weer iets verstopt ofzo..
[ afbeelding ]
Bern heeft toch ook geen pauzes genomen toch, alleen om andere schoenen aan te doen toch? Wel knap voor alle die nog lopen, helemaal omdat er geen doel is om naar toe te werken.quote:
Wat dan?quote:
Ik hoorde Rupert iets zeggen over fatburners nemen en Imadiddin geeft een verstopte nieuwe koptelefoon aan Jeff. Hele korte pauze dus waarschijnlijk.quote:
Ja, ook van Bern heel knap, die heeft echt doorgelopen tot hij niet meer kon.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:41 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Bern heeft toch ook geen pauzes genomen toch, alleen om andere schoenen aan te doen toch? Wel knap voor alle die nog lopen, helemaal omdat er geen doel is om naar toe te werken.
Nee, loopt af en toe mee voor support..quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:46 schreef HopScotch het volgende:
Loopt Jasper eigenlijk ook al de hele dag?
wat denk je zelf ... Hij moet Sas gezelschap houdenquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:46 schreef HopScotch het volgende:
Loopt Jasper eigenlijk ook al de hele dag?
Thnx, ik zie net dat hij weer even een uurtje stopt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, loopt af en toe mee voor support..
Lekker bezig, mestreech rules, stiekem zelf uit een dorpje 5 km verderquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:43 schreef Sociologica het volgende:
Ben benieuwd wat er straks gebeurd. Dankzij Babs kan de regie eigenlijk niet naar huis want wordt er doorgelopen. Vannacht dan slaapstreams zou echt slecht zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |