Hij wilde nu stoppen. Zingen voor zijn dochter en dan stoppen maar Babette wil door.quote:Op zondag 30 april 2023 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ie dan willen gaan slapen ? Dan zou ie toch Nationaaal falen voor TV
Babbel gaat echt voor 24 uurquote:Op zondag 30 april 2023 00:01 schreef Sociologica het volgende:
Haha Babs staat nu ook nog het hardst en meest uitgelaten te zingen. Wat is er met die vrouw ad hand joh. Dit zag ik vanmorgen echt niet aankomen
Lekker Babsquote:Op zondag 30 april 2023 00:00 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hij wilde nu stoppen. Zingen voor zijn dochter en dan stoppen maar Babette wil door.
Ja dat is wel haar intentie had ze al eerder aangegeven ...quote:
Ja heel leuk. Die had ik vooraf nooit als sterkste uit het hele deelnemersveld aangewezen. Zegt toch wel iets over iemand ze zeurt er ook niet echt bij. Ze scoort bij mij wel punten terwijl ik haar na het hele podcast gezeik ook wel even zat wasquote:
Bijna iedereen is er dus waarom Erik niet.......quote:Op zondag 30 april 2023 00:00 schreef xsaskiax het volgende:
Ineens loopt Erik weer mee..... ohhhhhh er zijn bananen
Ik vind haar niet altijd leuk maar wat ze hier laat zien is indrukwekkend.quote:Op zondag 30 april 2023 00:05 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja heel leuk. Die had ik vooraf nooit als sterkste uit het hele deelnemersveld aangewezen. Zegt toch wel iets over iemand ze zeurt er ook niet echt bij. Ze scoort bij mij wel punten terwijl ik haar na het hele podcast gezeik ook wel even zat was
Wat ik begreep is dat ze om 3 uur geen muziek krijgen, terwijl ze daar wel op rekenden..quote:Op zondag 30 april 2023 00:10 schreef woxxel het volgende:
Maar zeiden ze nou dat er om 3 uur muziek komt en ze dan stoppen?
Zal ze weer helemaal enthousiast over zijn... Morgen weer wat anders en straks naar bed toch of gaat ze nog lopen?quote:Op zondag 30 april 2023 00:20 schreef engine het volgende:
Mirthe is ook weer in een soort zone terecht gekomen
Tiano heeft altijd een hard pikkie .. daarom loopt ie ook altijd zo met zn kontje achteruit .. dan valt het minder opquote:Op zondag 30 april 2023 00:45 schreef Sociologica het volgende:
Wat is dit nou tussen Babs en Tiano dat Babs niet wil zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |