ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik wel. En dat hij inmiddels ook heel veel spijt daarvan heeft.
Ze zei: Ben je vies van me?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
Zoë geeft een slok cola aan Bep. Wil je ook vraagt Zoë aan Isaac.
Nee dank je zegt Isaac.
Zoë op haar Zoë"s toontje: hoezo ben je hier van me???
vies van mequote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
Nee dank je zegt Isaac.
Zoë op haar Zoë"s toontje: hoezo ben je hier van me???
Oké.. dus buiten is hij behoorlijk sportief. Hij zal in de loods niet zoveel zin hebben en banjert hij lieverquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
paddle en badminton
badminton heeft hij op professioneel niveau gespeeld
Ze gaan 24 uur lopen althans een paar vanmorgen om 11 uur begonnenquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik wel. En dat hij inmiddels ook heel veel spijt daarvan heeft.
ik zou haar gelijk in dat zwembad dumpenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
Nee dank je zegt Isaac.
Zoë op haar Zoë"s toontje: hoezo ben je vies van me???
Zou niet weten waarom. Maar goed, als jij dat denktquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof er niks van![]()
al die tijd niks verzonnen behalve die 10000 stappen en nu 24 uur lopen
ik zeg FEBO
Dat is waarquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Maar nog altijd minder snel dan die andere die nu geen 9 uur gelopen hebben
Aaaah en van Bern vind je het niet kunnen ???quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké.. dus buiten is hij behoorlijk sportief. Hij zal in de loods niet zoveel zin hebben en banjert hij liever![]()
Ik kan me ook wel voorstellen dat er bewoners zijn die daar veel eerder moe zijn terwijl ze daar veel minder doen als wat ze normaal doen buiten. Zo’n jaar is echt wel vermoeiend als je zo geleefd wordt.
Die gluipkut wel bij JW in bed als het donker wordtquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Eunice loopt er nog vrolijk en soepel bij zeg
hij heeft tussendoor wel af en aan gesport in de loodsquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké.. dus buiten is hij behoorlijk sportief. Hij zal in de loods niet zoveel zin hebben en banjert hij liever![]()
Ik kan me ook wel voorstellen dat er bewoners zijn die daar veel eerder moe zijn terwijl ze daar veel minder doen als wat ze normaal doen buiten. Zo’n jaar is echt wel vermoeiend als je zo geleefd wordt.
Misschien heeft Bern daar ook last van, ze hebben daar zo'n andere leefgewoonte, dat is niet te vergelijken met thuis.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met welk doel? Of is dat in deze context een hele domme vraag?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan 24 uur lopen althans een paar vanmorgen om 11 uur begonnen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom. Maar goed, als jij dat denkt
Ik hoop toch zo dat zij op de stip komt en niet op kantoor.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
Nee dank je zegt Isaac.
Zoë op haar Zoë"s toontje: hoezo ben je vies van me???
Dat is de grote vraag hier ook... Het Nutquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Met welk doel? Of is dat in deze context een hele domme vraag?
Het gebruikelijke geblaat van JWquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
JW als ik hier aan zou beginnen maak ik het ook af
al zou ik kruipend moeten
daarom begin ik er niet aan![]()
Kan niet zegt JW net samen slapenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die gluipkut wel bij JW in bed als het donker wordt
Die krijg je ook niet kapot..quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Eunice loopt er nog vrolijk en soepel bij zeg
Ik las zojuist dat het moet van FEBOquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Met welk doel? Of is dat in deze context een hele domme vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |