Denk niet dat George hier een account heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:30 schreef Starflyer het volgende:
Hoor je jezelf wel George?
Dus omdat jij als een heethoofd voorbij wil op koude banden moet Max maar uitkijken
Jij bent diegene die het risico neemt, niet Max.
Maar is de schade van deze keer net zo erg als op die oude foto?quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
Daar ontbreken wel een paar dingetjes. Mooie foto ter verduidelijking.
Ze mogen gewoon onderdelen vervangen als die onderdelen maar dezelfde spec zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Mag RB de schade aan Max zijn auto repareren of staat die gewoon in het parc?
Mogen ze reparerenquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Beetje overdreven eerlijk gezegd. Hij heeft last van onderstuur en geeft een touche. Niks aan de hand verder.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:21 schreef Nizno het volgende: [..] ja klopt, elke keer van een botsauto die het in de eerste ronde probeert want ja dat is toch eerste ronde incident.
Repareren mag.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Nee. Als het tegenzit moet ‘ie zelfs met drie banden gaan rijden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Met of zonder helm?quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Als het tegenzit moet ‘ie zelfs met drie banden gaan rijden.
Sjors vind het zelf ook allemaal wel mee vallen. Hij heeft er immers geen last van.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:45 schreef ZaZoe het volgende:
Stewards kijken niet eens naar voorval Max en Sjors, best wel een kwalijke zaak
Deze post had ik niet verwacht!quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, moraal van het verhaal is dat de sprint weer eens alle vooroordelen over de sprint bevestigd heeft.
Hey, als ik al de hele week zit te roepen dat het een flopshow wordt, dan mag ik best even met de eer strijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |