quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:43 schreef heywoodu het volgende: Toffe actie van Russell Verstappen gewoon, ballen
![]()
Ik zou het niet doen al ik RBR waquote:
Varken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:50 schreef Fleischmeister het volgende:
Het wordt toch vloeibaar in je onderbroek van die muren bij elke bocht
Jawel, duidelijkheid creeeren in het team is belangrijkquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen al ik RBR wa
Voor die 2 punten? Een winst in een sprintrace?
Dat is teveel korte termijn denken.
2 tellen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:51 schreef Nober het volgende:
Geen herhaling van Sainz jr. en Alonso bij de restart...
Moet je Viaplay Premium hebben.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:51 schreef Nober het volgende:
Geen herhaling van Sainz jr. en Alonso bij de restart...
quote:
@R-woud93quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:51 schreef wdn het volgende:
Een Red Bull met DRS is niet tegen te houden
Of F1TV premiumquote:
Omdat Monster Energy niet meedoet.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:51 schreef wdn het volgende:
Een Red Bull met DRS is niet tegen te houden
Die is hier geen mod meerquote:
Jaagt @Nattekat ze allemaal weg?quote:
geen DRSquote:
Hij kon naar VBLquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jaagt @:Nattekat ze allemaal weg?
GP*quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:54 schreef StephanL het volgende:
Iemand nog een screenshot gemaakt van de radio van Horner en Max?
even op twitter zoeken daar staat hij vast snel opquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:54 schreef StephanL het volgende:
Iemand nog een screenshot gemaakt van de radio van Horner en Max?
quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
even op twitter zoeken daar staat hij vast snel op
ja die tag raak ik niet kwijt zolang iteejer nog rond loopt op FOKquote:
ik kon snellerquote:
Of dom te doenquote:
Omdat Checo Sjarrel DRS geeftquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
Max komt niet snel dichter bij Leclerc
Schadequote:Op zaterdag 29 april 2023 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
Max komt niet snel dichter bij Leclerc
Ja, maar Perez blijft lekker binnen een seconde van Leclerc, iedere keer als gat groter wordt valt hij weer terug lijkt het. Terwijl Leclerc al tijdje geen DRS meer heeft.quote:
Jaquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:58 schreef -XOR- het volgende:
Gaven ze nu de winnaar sprintrace 25 punten in beeld?
Inmiddels weer welquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar Perez blijft lekker binnen een seconde van Leclerc, iedere keer als gat groter wordt valt hij weer terug lijkt het. Terwijl Leclerc al tijdje geen DRS meer heeft.
Ja, dat is precies wat ik bedoel. Hij laat hem steeds weer in DRS komen als hij er buiten valt, terwijl normaal gesproken iemand uit DRS er niet zo maar weer in komt.quote:
Yeah. Perez weet we wie hij op P2 wil hebben.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar Perez blijft lekker binnen een seconde van Leclerc, iedere keer als gat groter wordt valt hij weer terug lijkt het. Terwijl Leclerc al tijdje geen DRS meer heeft.
Perez is met het wk bezigquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik bedoel. Hij laat hem steeds weer in DRS komen als hij er buiten valt, terwijl normaal gesproken iemand uit DRS er niet zo maar weer in komt.
Perez houdt Leclerc met opzet steeds binnen DRS.
Maar het dagjesvolk vindt het geweldig.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:00 schreef Zorro het volgende:
Het moet spektakel opleveren, maar ik vind het doodsaai.
Geen pitstrategie, geen kans met tiendes per rondje je voorganger binnen te hengelen want daar is geen tijd voor.
Wat na de eerste ronde de situatie is zal altijd voor het grootste deel de uitslag zijn.
Ik mis het voordeel daarvan evenquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik bedoel. Hij laat hem steeds weer in DRS komen als hij er buiten valt, terwijl normaal gesproken iemand uit DRS er niet zo maar weer in komt.
Perez houdt Leclerc met opzet steeds binnen DRS.
Deze race niet lijkt me.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het dagjesvolk vindt het geweldig.
Stomme Amerikanenquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het dagjesvolk vindt het geweldig.
Zodat Max Leclerc niet kan inhalen. Nu rijdt hij wel weg en zou Max het wel kunnen proberen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis het voordeel daarvan even
Punten. Perez denkt nog steeds dat hij wereldkampioen kan worden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis het voordeel daarvan even
quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:00 schreef Zorro het volgende:
Geen pitstrategie, geen kans met tiendes per rondje je voorganger binnen te hengelen want daar is geen tijd voor.
Wat na de eerste ronde de situatie is zal altijd voor het grootste deel de uitslag zijn.
Kwartje viel zojuist. Post is aangevuldquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zodat Max Leclerc niet kan inhalen.
we houden van een lekkere interne rivaliteitquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Punten. Perez denkt nog steeds dat hij wereldkampioen kan worden.
WRC -> F1quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:00 schreef Zorro het volgende:
Mwah. Zelfs voor het dagjesvolk niet.quote:
Stroll zal zijn concentratie verliezen en een muurtje raken om het spannend te makenquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:04 schreef YellowBlacks het volgende:
Als dit een voorbode voor morgen is, dan gaat het een saaie race worden.
Zullen ze nog wat gaan doen als blijkt dat de band van Yuki idd lag aan de tik van Russel tegen Max?quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Als Russell hem niet in de zijkant van Verstappen zette, was dit gewoon een RB 1-2 geweest.
dus Checo mag Russell wel bedanken danquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Als Russell hem niet in de zijkant van Verstappen zette, was dit gewoon een RB 1-2 geweest.
Sprintraces horen sowieso niet thuis in de koningsklassequote:Op zaterdag 29 april 2023 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alleen Russel heeft wat gebracht.
Voor de rest kunnen we dit bestempelen als mislukt.
Yuki raakte een muurquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zullen ze nog wat gaan doen als blijkt dat de band van Yuki idd lag aan de tik van Russel tegen Max?
Kwalificatie is spannenderquote:
Ging ook nietquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:09 schreef Jane het volgende:
Nou, dat is gelukkig achter de rug.
Max nooit een serieuze poging gewaagd.
had hij ook aangekondigd dat hij geen risico ging nemenquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:09 schreef Jane het volgende:
Nou, dat is gelukkig achter de rug.
Max nooit een serieuze poging gewaagd.
Dat had er weinig mee te makenquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
had hij ook aangekondigd dat hij geen risico ging nemen
Die kijken NASCAR en Indycar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk houden die immer vervelende Amerikanen op Reddit nu gewoon hun mond.
ONZ is twee deuren verderop.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
Max zal morgen wel weer geluk hebben of zo
en FIA zal wel Checo op iets of wat tijdstraf kunnen geven
want ja Max is het lievelingetje nu van FIA (eerst Lewis en nu Max)
quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
Duidelijk ja. Daarom ook die straf voor Russell.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
Als Max het lieverdje van de FIA was geweest had Russel geen punten gehad vandaagquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
Beschadigde vloer, waardoor hij minder downforce had.quote:
vergeet niet het gat in zn zijkantquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beschadigde vloer, waardoor hij minder downforce had.
Was een klein tikje, kan gebeuren, eerste ronde, dit dat ..... aldus F1TV.quote:
Sowieso knap dat hij alsnog derde blijft.quote:
Ik wil niet weten dat als NK dit een schaafwond vindt wat of dan een gaatje is bij die knulquote:
Jij wist toch dat er amper schade was?quote:
PSV rommel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:12 schreef Caland het volgende:
Max gedraagt zich weer eens als een kleuter, leuke rubriek
quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik wil niet weten dat als NK dit een schaafwond vindt wat of dan een gaatje is bij die knul
Russell moet gewoon niet als een gek gaan beukenquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef YellowBlacks het volgende:
Ik vind Max toch steeds verder afglijden. Hij moet hier gewoon boven staan en slimmer gaan racen.
Max is gewoon een waanzinnige jankerd, als hij zelf overal tegen aan beukt om plaatsen te winnen is het racen volgens hemquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij wist toch dat er amper schade was?
Verder is de vloerschade ook daar zichtbaar.
Wat in godsnaam kon hij doen in dit geval? Hij zat er voor, zat al bijna tegen de muur, krijgt de rechter voorband van Russell tegen het midden van zijn auto? Echt .....quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef YellowBlacks het volgende:
Ik vind Max toch steeds verder afglijden. Hij moet hier gewoon boven staan en slimmer gaan racen.
ja als je hem gaat vragen of dat gat invloed heeft gehad op de kans om LEC in te kunnen halen... NEEE JOH TUULK nietquote:
Citation needed.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Max is gewoon een waanzinnige jankerd, als hij zelf overal tegen aan beukt om plaatsen te winnen is het racen volgens hem
Leuk joh, doelpalenstoelendans...quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Max is gewoon een waanzinnige jankerd, als hij zelf overal tegen aan beukt om plaatsen te winnen is het racen volgens hem
Het gesprekje was opzich prima, maar om dan ‘verwacht volgende keer hetzelfde’ er achteraan te roepen een beetje sneuquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mogen de auto van Max voor morgen fixen?
Tja, hij heeft niks te verliezen en kan het normaliter niet winnen, dus op zich kun je die rare kapriolen wel verwachten. Kat in het nauw enzo.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Russell moet gewoon niet als een gek gaan beuken
Schade mogen ze verhelpenquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mogen de auto van Max voor morgen fixen?
Ik vond dat hij het nog vrij netjes deed.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:12 schreef Caland het volgende:
Max gedraagt zich weer eens als een kleuter, leuke rubriek
Nee hij moet nu de race met een gat rijdenquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mogen ze de auto van Max voor morgen fixen?
Nou vertel eens wat hij in die situatie anders had moeten doen. In bed blijven liggen?quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef YellowBlacks het volgende:
Max kan niets op een nette manier doen. zn vraag hoe het kan dat Russel door mocht rijden blijkt ook viesmad geweest te zijnquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het nog vrij netjes deed.
De nieuwe Grosjeanquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig hoe makkelijk sommige figuren lijken te vergeten dat Russell een brokkenpiloot is in de eerste ronde.
Ehhh, dat weet Tijn ook wel.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hij kon in ieder geval inhalen zonder tegen iemand aan te beuken in tegenstelling tot Russellquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het nog netjes heeft gedaan. Hij had zijn auto kunnen laten staan en dan lagen ze er beide uitquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef YellowBlacks het volgende:
Domste comment van de dag ook weer gevonden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef YellowBlacks het volgende:
Max kon hier ook niks aan doen, maar Russel was ook gewoon aan het racen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nou vertel eens wat hij in die situatie anders had moeten doen. In bed blijven liggen?
FTFY!quote:
Russel is zoals zo vaak in de eerste ronde zijn auto als een botsauto aan het gebruiken en te kijken wie er bang voor hem is en aan de kant gaat. Even vergeten dat er aan de andere kant van Max een muur zat dus dat zelfs als hij aan de kant wilde hij niet eens konquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Max kon hier ook niks aan doen, maar Russel was ook gewoon aan het racen.
Die had zeker zijn bril niet opquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Giedo:"Max had een beetje pech in de openingsronde dat die auto kapot was"
quote:
quote:
Nou precies dit dus. Snap dat hij wel een risico wil nemen, maar als het dan fout gaat moet hij ook een straf krijgen. Nu was het niet eens under investigation echt niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb niet zo'n moeite met de actie van Russell maar als je wat optimistisch bent en onderstuurt in een andere auto dan kreeg je daar straf voor, titelrivalen van Hamilton althans altijd wel. Kan gebeuren maar straf hoort er dan ook bij.
Het is de schuld van de Rabobankquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga de nabeschouwing van f1tv niet kijken, want dat wordt toch geilen dat het niet de fout van George is
Dat was dus ook de tekst van Max zn boordradioquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou precies dit dus. Snap dat hij wel een risico wil nemen, maar als het dan fout gaat moet hij ook een straf krijgen. Nu was het niet eens under investigation echt niet te begrijpen.
Dat het niet eens under investigation is geweest is inderdaad vrij bizar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou precies dit dus. Snap dat hij wel een risico wil nemen, maar als het dan fout gaat moet hij ook een straf krijgen. Nu was het niet eens under investigation echt niet te begrijpen.
MIAquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het meer een 1e ronde race incident.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Russel is zoals zo vaak in de eerste ronde zijn auto als een botsauto aan het gebruiken en te kijken wie er bang voor hem is en aan de kant gaat. Even vergeten dat er aan de andere kant van Max een muur zat dus dat zelfs als hij aan de kant wilde hij niet eens kon
ja klopt, elke keer van een botsauto die het in de eerste ronde probeert want ja dat is toch eerste ronde incident.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind het meer een 1e ronde race incident.
Dit soort momenten zijn er zoveel van.
quote:
Mercedes adviseur Shaila-Ann Rao is daar ook weg.quote:
Nou ja, als het wel onderzocht was en er geen straf werd uitgedeeld was het nog gekker natuurlijk. Het zou gewoon heel standaard moeten zijn. Geen drama, gewoon 10 seconden zoals altijd (of 5 omdat het een sprintrace is?).quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is dus een Gat bij Nattekat, wat er nu bij max zn zijkant is is een schaafwondjequote:Op zaterdag 29 april 2023 16:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
Daar ontbreken wel een paar dingetjes. Mooie foto ter verduidelijking.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat het een merk ducttape is
Verveelde voetbalfans die je hier normaal nooit zietquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig hoe makkelijk sommige figuren lijken te vergeten dat Russell een brokkenpiloot is in de eerste ronde.
Op welke plek is die ook alweer geëindigd? Lewisquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:26 schreef Nattekat het volgende:
#TeamLH zal wel al heel druk bezig zijn met hun propaganda campagne.
Mee eens. Elke keer weer een teleurstelling als ik zo'n mini race zie.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:00 schreef Zorro het volgende:
Dit was de bocht ervoor. Toen zaten ze nog in de bocht. Bij de muur moest hij gewoon inhouden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat in godsnaam kon hij doen in dit geval? Hij zat er voor, zat al bijna tegen de muur, krijgt de rechter voorband van Russell tegen het midden van zijn auto? Echt .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |