En dan krijg je een bloedneus..quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
klopt, schijnt verslavend te werken en je neusslijmvlies gaat er van de kloten
Dat heb je goed begrepen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toch klonken er vanmorgen toen Wendy, Isaac en Marciano samen liepen andere geluiden, veel minder positief (of ik moet het verkeerd begrepen hebben)
Ik denk niet dat het verstandig is om te duiken in dat zwembad.quote:
Zeker , ik heb ze altijd voor 2 personen en dat ik meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat ligt hun zelf , niet aan Hello Fresh ,want dat zijn gewoon goede maaltijden
Al die gebroken nekjes is zo rommelig hequote:Op zaterdag 29 april 2023 14:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verstandig is om te duiken in dat zwembad.
sjesus, er zijn wel mensen die met een dergelijke duik in zo'n ondiep zwembad gewoon een dwarslaesie hebben opgelopen.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Al die gebroken nekjes is zo rommelig he
hahaha jij bent echt erg (leukquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:25 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Dan stopt het alsnog voor augustus.
Een groter persoon met duiken breekt zijn nek. Echt gevaarlijk duiken in zulk laag water.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper duikt in het zwembad, klimt er gelijk uit en gaat de hottub in
Van mijn kleinkinderen weet ik dat ze een paar keer douchen kunnen 'overleven'quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:28 schreef lojanda het volgende:
De meesten hebben nog steeds die nep tattoos van Koningsdag in hun nek![]()
Hoelang blijven die zitten?
Eric was beetje boos over de rook die van de hottub kwam en waar ze steeds doorheen moeten lopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:52 schreef Sestra666 het volgende:
Erik zeurt over iets, maar weet niet waarover
Okéquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Van mijn kleinkinderen weet ik dat ze een paar keer douchen kunnen 'overleven'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |